Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Han är absolut intressant, jag är inte så noga med blup just denna gången för jag ska bara klara ett mål (att ta föl från ett 100 bluppat sto). Men jag hör av mig när hon är färdig då?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

Inte för mig heller.. Känner att tålamodet börjar ta slut :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som vill reservera en betäckning åt mig? Heter lanjri och mitt sto heter My Favorite Song.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är rätt vanligt med dylika karteller eller hur...? Har svårt att hitta bra hingstar, för jag ser ju att de finns, men de finns inte på offentliga betäckningar och frågar jag artigt efter en privat får jag inga svar. :grin:

Japp, folk håller stenhårt i sina hingstar... Tycker dock det är jäkligt oartigt att inte ens svara på förfrågningar :crazy:

Delvis KL
En stor nackdel med att tillhöra eliten - sju miljarder vänförfrågningar varje dag...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, ingen superhäst, men den bästa som fanns till salu den veckan. Det är verkligen omöjligt att hitta bra hingstar, jag vill komma uppåt i GP men det gör jag ju inte med en hingst med samma/sämre GP. Funderar nästan på att sälja av mina ATs eftersom jag inte kommer framåt i min avel ändå.

Du får satsa lite lägre och på lite längre sikt ;) Folk har ju kämpat ett bra tag med att avla fram hästar med hög GP, kan förstå att de inte vill ge bort för bra betäckningar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Oh shit, såg nu att mitt enhörningssto inte kommer överleva så länge till.. Hon har bara 12 % i hälsa :( Är det värt att försöka återuppliva henne med en Svart orkidé (hon är 34 närmare 35 år gammal nu) eller ska jag bara låta henne dö och sen köpa en ny enhörning? Måste ju klara enhörnings-målet i vilket fall.. Känns bara så jävla bortkastat eftersom jag slösade 2 pass på henne :/ Kanske borde köpt mig en yngre enhörning. Problemet är dock att jag inte har någon Svart orkidé i min ägo just nu, och inte heller pass så jag kan köpa en. Vet inte om någon här skulle vilja skänka mig en så länge? Ni får självklart tillbaka den sen då, om ni nu vill det. Eller ska jag bara ge upp stoet istället? :confused:
(Heter lanjri på howrse, som sagt)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är lönlöst att återuppliva henne utan att ge henne en filosofens sten efteråt, hon kommer inte orka en dräktighet till.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

STOR diss till Howrse!!

Jag köpte 2 pass igår genom betalningssättet Sponsor Pay. Där fick man 2 pass gratis om man registrerade sig i Ink Club, som ny kund fick man gratis valfri bläckpatron , man betalar endast frakten själv. Tyckte det var ett jätte bra erbjudande och dessutom skulle jag ju få mina pass. Men fick jag dom? NEJ!
Efter 25minuter skickade jag ett meddelande till moderatorn och frågade varför jag inte fått mina pass osv. (det stod att man får passen efter 15min)
Fick nyss svar " Tyvärr kan inte vi på Howrse hjälpa dig med det , du får kontakta Sponsor Pays support , men jag tvivlar på att de kan hjälpa dig.
Va f*n e de för sätt?! Här har jag köpt pass med hjälp av en av deras betalningsätt utan att få dom , och så kan dom inte hjälpa mig?! O tvivlar på att dom heller kan hjälpa mig! Varför använda ett betalningssätt som inte funkar!?
Grrr......Får prova med supporten men tror inte att jag kommer få mina pass -.- Dvs 5€ ut i intet (ok jag får min bläckpatron men jag valde ju betalningsmetoden för att jag skulle få 2 pass...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp