Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! :banana:

Trodde faktiskt att det var ett ouppnåeligt mål, men ack så fel jag hade :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Hur mycket kan ni tänka er betala (equus) för en Artemis Pil och en sjöhäst?

Jag hatar att inte ridcentret och själva användaren har samma ekonomi -.- Och att man dessutom inte kan flytta equus från användaren till ridcentret. Har mycket mer pengar på min användare en vad ridcentret har , och behöver pengar för att få igång ridcentret ordentligt. Får väl bara vänta på att jag kan skörda..Blää
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Nu har min spanska horningshingst blivit könsmogen och jag bluppar för fullt, men han ligger ännu på minus. Den som är intresserad av ett betäckningserbjudande ändå kan höra av sig, helst genom ett meddelande direkt på howrse. :) (Eulwen och hingsten heter Jojoba med GP 360,94.)

Är det någon förresten som hittat ett bra fölschema för hästar utan dusch eller sällskap (int.scheman)?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tycker också att det är skitkasst att man inte kan föra över equus från sin användare till centret. Det hade varit jättebra för mig som satsar mer på centret än min egen uppfödning.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

...och dessutom hatar jag att man inte kan sälja tillbaka ängar. Värdelöst! Jag hade gärna velat sälja tillbaka mina många en-tunnlandare och köpt mig en eller två riktigt stora ängar istället. Och att man bara kan köpa DH-boxar för pass, tänk vad bra om man kunde köpa typ fem SE-boxar för ett pass också.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Håller också med om det där med ängarna.. värdelöst :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har förresten tänkt att betäcka mitt enhörningssto ikväll, så önska mig lycka till! Vågar inte riktigt hoppas på att jag får en liten hornis eftersom det än så länge bara är första försöket.. Men man vet ju aldrig ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vill någon erbjuda mitt sto Hindsight en AT-hingst? Jag blir tokig, finns inga med bra GP ute för avel... Vill ha en hingst med minst 375 i GP, helst över 380.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Ikväll blir det betäckning av mitt welshhornissto! Hoppas på en minihornis men det är väl att hoppas för mycket ;)

(Den överlevde förresten utan en orkidé men jag tror det var sista chansen haha)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hindsight GP: 368.23, 18 år, 89.79 i BLUP så jag är inte riktigt där än.

*kl*

Någon som vill låna ut ett åldrandepoäng över natten? Diphylla heter jag, och återlämnar ett ÅP imorgon såklart.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tusen tack!

*kl*

Ääähhh, det blev en liten Hornlösa här... Skit också :p Nu har hon betäckts fyra gånger och tryckt fram hornlösingar varje gång, då borde det ju rent statistiskt sett bli en hornis snart!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fasen, det blev ingen hornis...:( Ska försöka hinna med en ny betäckning imorgon bitti igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp