Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag spammar sönder den här tråden just idag, ursäkta för det... Jag lyckades plocka bort en massa grejer från min sida/presentation för några månader sedan. hur sjutton får man tillbaka dem? Tänker framför allt på "Favorithästar"-lådan o9ch "pågående försäljningar".
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tror det ingick i pegas-kontot, om du inte har det kan det bli lite svårt :)

annars har jag för mig det ska finnas en rullista på 'din sida' med allt som du kan välja på :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ni som försöker på hornisar,och genast tycks se vad det blev,använder ni åldrandepoång tills toet eller finns nåt annat?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tack!
nu är gödselförsäljningen nästa huvudbry..

och om jag tränar 3 timmar (mål 13) så är det nån skillnad med vilken häst jag gör det..? slapp inte igenom målet med att träna galopp 3 timmar..eller vad krävs?

o sen, hur får man dessa olika föremål, sjöhästar o morfeus armar mm..?? jag tyckte mej få en sjöhäst,men den finns inte nånstans..
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hindsight GP: 368.23, 18 år, 89.79 i BLUP så jag är inte riktigt där än.

Inga superhästar då med andra ord :p De bästa jag sett ute bland offentliga betäckningar har legat på 368 i GP. Dopamin (som leder bland AT) ger inga betäckningar till "för bra" ston.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ridsätten gälls inte, utan du får ta någon träning (staplarna) - och det spelar ingen roll vilken häst.

sjöhästar och morfeus armar är Svarta Marknaden föremål (SM), du kan hitta vad du har och vad du kan köpa under avel > svarta marknaden
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tack!
nu är gödselförsäljningen nästa huvudbry..

och om jag tränar 3 timmar (mål 13) så är det nån skillnad med vilken häst jag gör det..? slapp inte igenom målet med att träna galopp 3 timmar..eller vad krävs?

o sen, hur får man dessa olika föremål, sjöhästar o morfeus armar mm..?? jag tyckte mej få en sjöhäst,men den finns inte nånstans..

TRÄNADE du i 3 timmar eller körde du ridturer? Träningen är de orangea staplarna... Annars kanske du bar måste logga ut och in en gång för att validera?

Alla SM-föremål man har finns på Svarta Marknaden. Där hittar du både sånt man kan köpa och allt du redan har.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Inga superhästar då med andra ord :p De bästa jag sett ute bland offentliga betäckningar har legat på 368 i GP. Dopamin (som leder bland AT) ger inga betäckningar till "för bra" ston.

Det är rätt vanligt med dylika karteller eller hur...? Har svårt att hitta bra hingstar, för jag ser ju att de finns, men de finns inte på offentliga betäckningar och frågar jag artigt efter en privat får jag inga svar. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, ingen superhäst, men den bästa som fanns till salu den veckan. Det är verkligen omöjligt att hitta bra hingstar, jag vill komma uppåt i GP men det gör jag ju inte med en hingst med samma/sämre GP. Funderar nästan på att sälja av mina ATs eftersom jag inte kommer framåt i min avel ändå.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tusen tack!

*kl*

Ääähhh, det blev en liten Hornlösa här... Skit också :p Nu har hon betäckts fyra gånger och tryckt fram hornlösingar varje gång, då borde det ju rent statistiskt sett bli en hornis snart!

Hmmm jag har fått 12!!!!!! hornlösa på raken på ena hästen nu :mad: Statistik är bullshit :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

En hornlösing denna gång...

Skulle du kunna tänka dig att reservera en betäckning till? Tills ikväll? *Ska bara hinna hem från jobbet i tid den här gången :mad: *
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Någon som har en hannoveranarhingst med GP på minst 393 och som skulle vilja reservera en betäckning till mig snart? Ska bara 100 bluppa stoet först, men borde snart vara färdig med det:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Klappade just en Ocean i Frizonen :eek: Måste väl vara någon som tryckt väldigt fel... eller?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Absolut :)

Någon som kan hjälpa mig med passköp? Om ni kan reservera en häst för 230000 vore det kanon :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som vill byta artemis pil mot typ 3? ymnighetshorn eller nått:) Är sjukt sugen på att öppna ymnighetshorn xD Eller en sjöhäst mot 2 ymnighetshorn? Meddela mig på howrse då . Heter Thrse
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Någon som har en hannoveranarhingst med GP på minst 393 och som skulle vilja reservera en betäckning till mig snart? Ska bara 100 bluppa stoet först, men borde snart vara färdig med det:)

Jag har en hanno-hingst med GP på 396,48. Han är dock långt ifrån färdigbluppad. Heter Fishli på Howrse med. och hästen heter Golden 395.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jaha, nu kör vi igen då! Tredje gången jag försöker få en hornis :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp