Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det kanske är nån fördröjning eller liknande? Men som sagt, prata med den andra supporten så ska det nog lösa sig.

kl

så har husdjuren kommit - nu är jag helt virrig.. ska jag strunta i att träna fullständigt nu, och bara leka med hästar till de är 25 år, och sen börja träna deras egenskaper? :crazy: (för att få ut det maximala)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Skickade nu till supporten , infogade också bevis på att jag fullföljt deras villkor för att få passen. Får se hur det slutar..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men hästarna får väl inte flera färdigheter efter 25? Eller gäller det bara de dödliga? Isf har jag redan klantat mig, jag leker och tränar för fullt med min nya stjärna :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag menar hästarnas egenskaper, inte färdigheter ;)
(trav, galopp, snabbhet, uthållighet, hoppning, dressyr)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hur gör ni med husdjuren, kommer ni ge alla hästar ett varsitt? Vilket djur väljer ni?

Känner att jag inte riktigt förstår det här med djuren :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag menar hästarnas egenskaper, inte färdigheter ;)
(trav, galopp, snabbhet, uthållighet, hoppning, dressyr)

Nu fattar jag ingenting :crazy: Om du tränar en odödlig häst över 25 år, får den fler färdigheter då eller inte?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

man kan fortfarande 100bluppa en odödlig som är häst över 25 år, den får dock inga mer färdigheter av lekar. Annars kan man fortfarande träna dem tills de når max på sina egenskaper.

om jag inte helt har drömt detta?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, det låter bekant :)

Så då ska man alltså leka och ge lektioner med hästen tills den fyllt 25 år, sen ge 20 molntappar med nya lekar och lektioner och SEN börja träna hästen. Nä fy, då skiter jag i det här :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, och så kul är det inte att träna färdigt och åldra upp dom...

Har suttit här flera timmar idag och ändå är hästen bara 8,6 år :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Apropå heltidsjobb så kollade jag topplistan för färdigheter.. den som ledde var marwils häst som föddes igår! :eek: Hur hinner folk?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tydligen så svarar marwil på typ 30 mejl om dagen, tränar sina hästar, samlar ÅP hos sina skräphästar och hinner dessutom gratulera en massa folk. :crazy: Jag tror inte hon har nåt jobb... Måste vara typ lyxhustru :p

Delvis KL

Nu säljer jag alla mina GP-hästar! Min sämsta placering förra veckan var 3'a så det är ingen skit heller :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag bjuder jättemycket pengar, 10 000 equus, har inga pass för jag får inte köpa för min mamma.





:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Åh, vilket supererbjudande! Du får allihop! :D

Har hittills sålt 3 st och är uppe i 50 pass ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL
Köpte idag ett frodighetshorn , baara skit -.- En DH-box var de enda som var värt nått. Får man överhuvudtaget några bra grejjer på frodighetshorn , också ymnighetshorn? Jag har endast fått skit saker hittils på båda xP

Sedan gav jag lite medusas blod till min ena hingst , min första pegasus^^
Ska försöka få upp honom till 100 BLUP nu och sen ska ja sälja honom , men för hur mycket vet jag inte :O
Har absolut ingen aning om vad han är värd i equus och pass?
Vad tror ni? Han är den 13 årig renrasig spansk häst , pegas dessutom.
SM Föremål som han har är: Medusas blod, Eolus vind ,Filosofens sten,Kronostimer och Sjöhäst.
Han är fetstilad i dressyr för tillfället. Hans GP e just nu 382.57. Men de kommer stiga. BUPet ligger nu på 65 men stiger hela tiden. Nu kom jag på att de kanske e lättast att bara gå in o kolla på honom :angel: Han heter Indigo (av Thrse)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL*

Någon som är intresserad av att köpa Nyx-paket? Har två som jag inte har någon användning för just nu. Till det facila priset av 4pass/st. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp