Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tackar! Nu jäklar ska här avlas hörning!

(ja, inte förrens i morgon bitti men ändå!)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hoppas hon vill yngla av sig fort :D

Förresten, glöm inte att hon måste åldras lite innan hon kan betäckas igen, så att det inte blir en tråkig överraskning 06.23 imorgon bitti :p
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Så hette du ja, haha ditt namn är så svårt att komma ihåg:p

Tindra och fölis är nu reserverade till dig. Tindra är nu "lite" äldre och lite bättre;)

Du menar inte mig va? För jag ser inga reserveringar åt mitt sto :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, det var ett svar till Nixehen. Tittar du överst till höger i inläggen så ser du vem man svarat till:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Finns det nåt sätt att se sina egna hästar på liknande sätt som man ser dom i auktionerna, alltså att man ser både GP och färdigheter utan att behöva bläddra bland hästarna?

Ja, genom att gå in på din egen sida och se hästarna. Så gör jag ofta om det är en häst jag inte vill göra nåt med den dagen, men ändå måste kolla upp nånting :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jaha, vad smidigt! Då måste man alltså inte citera alla svar hela tiden? Ursäkta missförståndet, hehe :p:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, precis. Det är bara att kolla vem man svarat till. Det är därför man skriver knapp/knapplån/kl också, om man inte orkar svara på rätt knapp eller om man vill skriva rent allmänt:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jahaa, okej :p Jag är ju helt ny här på Bukefalos så jag är inte helt haj på alla funktioner ännu. Men det kommer väl!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

TACK!! :banana:

Blev så jäkla förvånad, trodde aldrig att min korsning skulle klara sig mot fullbloden i galoppen. Men det gick, trots att jag inte fick tag i nån falabellabonus innan :banana: Förra veckan kom vi bara 6, men Boreas utfall och en kruka fett räddade oss tydligen.

Den här veckan har jag tjänat 12 pass på GP, inte dumt alls :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är det bara segraren varje dag som får ett pris eller får topptre något? *nyfiken*
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Topp-5 får en GP-höjning.

Vinnaren får 3 pass (om man inte har bonusen som ger dubbelt :D).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Nu har jag äntligen köpt mig en hörning.

Har någon en spanjorhörning och som vill reservera en betäckning till mitt sto? (Another Cinderella)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Någon får gärna reservera en fjordenhörningshingst för betäckning av mitt sto Frigg!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du har precis fått en av mig! ;)
Bara att hojta till om du vill ha fler - jag lägger ut betäckningar med honom varje dag så kan slänga iväg till dig då isåfall! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nya dumma frågor..
VAR kan man gratulera? hittar inte liksom nån??

och hur hittar jag häst i frizonen,jag har varit där o klappat en gång.men hittar för mitt liv inte dit igen:crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag tycker också att det är toksvårt att fatta var man ska hitta folk, men gratulationsmålet tog jag bara och gick in på rankingarna och gick in på olika användare därigenom:p

Frizonen ligger under fliken Avel-Mitt kontor
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Varför får man inte prata om karma i forumet? Och eftersom man inte får prata om det där, hur vet man när och hur man får fler karmapoäng?:confused:

Edit: Hittade hur man tjänar karman .. men förstår fortfarande inte varför man inte får diskutera den på forat
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Edit: Hittade hur man tjänar karman .. men förstår fortfarande inte varför man inte får diskutera den på forat

Löjlig regel. Har för mig att de förklarat det med att det är personligt eller nåt sånt. Tycker även det är löjligt att spelare inte får chatta/diskutera allmänt i forumen heller. :crazy:

KL

Nån som vill köpa en GP-häst? En Lusitano i toppklass! Medfödda färdigheter på 125 och GP på 422!! Kostar endast 7 pass :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp