Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fick också ett ÅP av dig, vill du ha tillbaka det? Jag har nästan 300 :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:p kändes så tråkigt att skicka tillbaka en rova så det fick bli en ÅP, fastän jag misstänkte att du skulle ha ett par i lager redan:D

Men alltså jag känner mig rent av korkad.. men hur ser ni att ni fått saker skickade:confused: (tog mig fö säkert 30 min att hitta hur man skickar saker:rofl:) Hade jag inte haft ett mål som blev klart med rovan och därmed gick att validera hade jag aldrig fattat:o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

detta är urintressant läsning ;)hur jag än försöker fattar jag inte mycket av spelet..ni talar kinesiska:D
var ser man om moralen o hälsan e hög eller inte? den höjs ju vid varje matning,eller??
o stallet jag hade,fattade jag inte nåt om,så jag sålde boxarna.,...dumma människor som jag ska inte spela spel som e så invecklade..men lite roligt e det ju nog;)
hur fixar man gödsel av bajs? jag försökte köpa o fixa gödning till mina åkrar,pengarna for nog(tror jag) men inte fick jag gödsel så det räckte till att gödsla åkern med..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, moralen höjs av massa olika saker. Hälsan borde alltid ligga på 100% om inte hästen är dödlig och över 25 år. Moralen ska alltid ligga på 95+.

Det där med ridcentret tar ett bra tag att lära sig! Men man köper spillning i butiken och gör gödsel av den vid sina ängar. Går åt 25 spillning/gödsel.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

någon som har en hannoverararhingst enhörning att erbjuda två betäckningar med?? :)

Jag har en hanno-enhörningshingst.. Som jag födde upp själv i förra veckan, så han ligger på -77 i BLUP just nu men har 355 i GP så han är den bästa bland de betäckningserbjudanden jag sett.. Jag heter Fishli där också så lägg till mig där så hjälper jag gärna :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Finns det någon som har en enhörningswelshhingst som jag kan få betäcka mitt sto Dewia med imorgon? Skulle vara jättesnällt :)

(Heter wysiwyg även i Howrse)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

SandraW (tror jag att det var?) kan du reservera Tor till Tindra igen imorgon? Innan idag fanns det inga hörningfjordingar ute för betäckning så jag missade hörningförsöket innan idag:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Delvis Kl*

Jag har både fjordenhörningshingst och travenhörningshingst om någon behöver en betäckning. Hojta till så reserverar jag! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Upptäckte nyss att min ena stalldräng har vart anställd hos mig sen 13 feb och har 110 tjänstgöringsdagar :D Gött med lojala anställda :p Hm, borde jag upplysa om att hon nästan kan bli sadelmakare och därmed tjäna det dubbla...?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Upptäckte nyss att min ena stalldräng har vart anställd hos mig sen 13 feb och har 110 tjänstgöringsdagar :D Gött med lojala anställda :p Hm, borde jag upplysa om att hon nästan kan bli sadelmakare och därmed tjäna det dubbla...?

:rofl: nej gör inte det!! Hon är väl duktig om hon vart kvar så länge ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Nu äntligen fick jag en hornis:laugh:

Men kommer inte riktigt ihåg namnet på den jag lånade den av, men hojta till så reserverar jag båda hörningarna tillbaka till dig:) Tack för lånet!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Upptäckte nyss att min ena stalldräng har vart anställd hos mig sen 13 feb och har 110 tjänstgöringsdagar :D Gött med lojala anställda :p Hm, borde jag upplysa om att hon nästan kan bli sadelmakare och därmed tjäna det dubbla...?

Vänta tills hennes kontrakt börjar närma sig slutet och erbjud en plats som sadelmakare i ditt stall då. :) Drängar hittar man alltid, en lojal sadelmakare är bra att ha.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nehej du! Det är skitsvårt att få en stalldräng att stanna och varje gång man nyanställer börjar man ju från ruta 1 med lön och allt. Jag är själv sadelmakare med högsta lön och så ska det förbli :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp