Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Skräp.. insåg just att jag inte har nog med karma för att få sälja/köpa hästar på reserverade försäljningar:(, så det får bli pass för hiskeliga 2000equus:p
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det var ju lite surt... Å andra sidan kostade mitt första pass typ 25 000e :p

KL
Har fått ett kanonerbjudande på en av mina GP-hästar (ute för 18 pass, de flesta försvann på ett par timmar). Ett enhörningssto! :idea: Räcker med att gå in på försäljningarna för att se vad dom är värda... :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men gud, vad du tjänar pass då! :eek: Hur lyckas du?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har lagt ner en jäkla massa tid och pengar på dom så priset är faktiskt inte speciellt högt :p En av hästarna jag sålde igår vann GP idag (=6 pass till nya ägaren).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Förstod nästan det.. Att du lagt ner en hel del tid och pengar alltså :p Jag tycker dock det är enorma summor (pass) du tjänar in, om jag jämför med mig själv. Haha, lite avis ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha, ja det ÄR sjuka summor... Jag hade aldrig betalat 18 pass för en häst :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ärligt talat.. så hade inte jag heller gjort det, haha :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nu ger jag just upp..:mad: HUR får jag in min egen häst i min egna box??
och var det det,det som det var frågan om i uppdraget,ställ en häst i box... ??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Bredvid ängen, högst upp till höger:laugh: Är det fettburksmålet så är det superdrygt, höll på i säkert över en vecka och ställde alla hästar i box mellan alla varv det gick
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

menar du att du vill ha hästen installad i ditt eget center? då måste du reservera en box till dig själv först
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

är det så att man kan få max ett visst antal färdigheter från sina husdjur? Det står ju att de ska ge färdigheter t.o.m. 25 års ålder men nu har min grip slutat ge färdigheter...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

vad jag vet så ska den ge färdigheter tom när den är 25 år, i gripens fall:

From 20 months until 25 years old:
Winnings for one hour of play: 30 Equus and 0.15 skills

Så om din häst är under 25 år och inte ger dig 0.15 färdigheter skulle jag rapportera. Ev ta print screens i rapporten brukar hjälpa så att processen går snabbare.



Blev lite förvånad idag att jag sålde en fullt bluppad paintsto för 25 000e idag med ett GP på 352.. Börjar undra att jag kanske tog lite underpris =S
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Var inne på Howre-forumet och det verkar vara fler som upplever samma sak. Verkar som det finns en övre gräns på hur mycket färdigheter man kan få, vilket känns surt eftersom det som du skrev står att det ska vara upp till 25-års ålder...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp