Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Evigheter sedan jag skrev i dessa trådarna nu, men jag har en fråga. Hur funkar det här med delad förvaltning av ett konto? Någon som vet och vill dela med sig av infon?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Men &%¤##& vad svårt det var att komma ihåg att hålla koll på enhörningstiden då....? :mad:

Det här kommer att ta tiiid.... *mutter* Måste väl ställa en klocka även om det känns snudd på för nördigt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

tack snälla ni! ska prova imoron..jag har inte fyllt i nåt med färdighet..har en box. hade 6 innan men dom stod alltid toma.ingen ville bo där,så jag sålde dom.men nu köpte jag en box..ska kolla längst ner på sidan imoron!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Grrrrrrrrrrr!!!! missade enhörningstiden idag IGEN.

Och fasiken vad dyrt det är med enhörningskonto :crazy: 60 spänn! Vem i hela friden betalar det?! För ett "klicka"-spel?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag kommer kunna betäcka mitt enhörningssto imorgon (äntligen!), så jag undrar om någon skulle vilja ställa upp och reservera betäckning åt mig? :D Min användare heter lanjri och mitt sto Cotton Candy :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

För att de har tröttnat på dom eller inte orkar sälja? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

För att dom är skittråkiga att ha och inte går att sälja / att nån har tryckt fel :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Grattis! :banana: Jag klappade för övrigt en Ocean i frizonen här om dagen, det är helt sjukt ju... Hellre att man säljer billigt.

*kl*

Någon som kan låna mig ett ÅP tills imorgon? Diphylla på Howrse. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp