Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, det borde stå klart och tydligt när man köper husdjuren. Är det samma färdighetsgräns för alla husdjuren? Gripen hade iaf 60 som max...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nu ger jag just upp..:mad: HUR får jag in min egen häst i min egna box??
och var det det,det som det var frågan om i uppdraget,ställ en häst i box... ??

För att stalla in i ditt eget ridcenter måste du reservera en box i ditt namn. Om det är svårt att hinna innan nån annan tar boxen så höj intagningsnivån till 1000, reservera boxen till dig själv, och sänk sen färdighetsnivån igen :)

Uppdraget är en helt annan sak. Då ska du inne på hästens sida ställa den i boxen (ikonen som ser ut som en box, bredvid ängen och där man ger lektioner).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Är det någon som vet vilket fölschema som gäller när man ska leka med sitt föl nu när de har husdjur? (Jag har en kanin åt mitt föl, om det gör någon skillnad)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Någon som har koll på hur jag ska lösa det här?

Jag har kommit överens med en spelare att sälja en enhörning och så ska jag få tre SM-föremål för henne. Hur gör man detta lättast? Är man vänner får man ju bara ge max en gåva i veckan ellerhur? Och samma med byteshandeln? Någon idé från någon smart människa? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ni kan ju byta ett föremål via mailen, och sen kan ni ju byta de andra två genom byteshandeln. Eller så kör ni allt genom byteshandeln. Du får byta max 3 SM-föremål per vecka där har jag för mig :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fast om hon reserverar dem till dig via bytesplatsen utan att vela byta mot något från dig så räknas de väl som gåvor? Så var det precis för mig när jag fick ett nyx-paket, jag har lika många byten kvar att göra och det stod bara en fråga om jag ville acceptera gåvan. Så det räknas kanske som gåvor om man gör så?:)

Edit: Man kan välja att erbjuda en gåva på bytesplatsen tydligen.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Annars får ni väl ta hjälp av oss på buke om man inte kan skicka flera föremål samma vecka :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

är det bara jag, eller finns det nån annan som tycker detta är svårt!
får inte en box reserverad åt mej själv.:eek::mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

menar du i ditt egen ridcenter? Det är bara till att höja färdighetsnivån på ridcentret (till 1000 eller nåt) och reserva när det blir tomt i stallet :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

höj nivån till 1000
reservera tom box (skriv in ditt howrse namn)
sänk nivån

Vad är det som inte fungerar för dig?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som skulle kunna tänka sig att byta en Artemis Pil mot Morfeus Armar? :o Har inte så mycket mer att erbjuda, möjligtvis lite equus.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är ganska sällan nån byter bort en sak värd 3 pass och nöjer sig med en annan sak värd 1 pass... :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag får inte fram mitt stall, jag försöker registrera min häsr i eget stall, men det hittas inte..i ridstaal luckan skriver jag mitt namn.
där finns ingen stallet e tomt,så jag behöver säkert inte göra nåt åt nivån.:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har du köpt boxar? Om du registrerar en box åt dig själv så hamnar den längst ner på sidan när du ska registrera hästen, alltså under alla de andra.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL*

Jag har kikat bland mina sm-prylar och insett att jag har båden en poseidons sadel och poseidons hästskor som jag inte kommer använda. Någon som är intresserade av dem? Kom med bud isåfall! (pass)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag får inte fram mitt stall, jag försöker registrera min häsr i eget stall, men det hittas inte..i ridstaal luckan skriver jag mitt namn.
där finns ingen stallet e tomt,så jag behöver säkert inte göra nåt åt nivån.:confused:

Om du har reserverat box i ditt stall så ser det ut såhär när du ska sätta hästen i ett stall.
Du scrollar bara neråt när du kommer till välja stall sidan så ser det ut såhär längst ner

32430526.jpg


Ser det inte ut så som på bilden så har du inte reserverat en box eller har för hög nivå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp