Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

suck, önskar man kunde lägga till en notering när man säljer enhörningar. När jag indikerar 'förhandlingsbart pris', menar jag inte passfritt -_-
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det kunde man väl göra i det int.spelet har jag för mig, skriva "annonstext" själv. Det var superbra tyckte jag.

"Rädda min häst annars går han till frizonen!!!!!! *hjärta**hjärta*" kunde man då enkelt hoppa över. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

man kunde det innan på svenska versionen med, men det var innan rubriksannonserna kom :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*


:rofl: Jag ''fyndade'' en 23 årig gammal häst för typ 1500e härom dan.. Idag fick jag detta.. :D Är jag dum?? :devil::angel:
Har blivit retad av dumma ''kunder'' på jobbet idag så det är fel dag att be om att få saker.. :devil:


Hej, du köpte min häst Vendela som jag råkade sätta upp, men jag vill jätte jätte mycket ha tillbaka henne, så jag undra om du kan var snäll och sälja tillbaka henne, har haft henne sen hon var 5år och 2månader, så snälla:(

Vilken häst?

Vendela, den körsbärsbruna lilla shettisen

om du har en lika gammal kan vi byta, annars nej tack.

vadå, jag vill ha tillbaka henne fattar du inte det, vill du bara ha henne för att döda henne? Jag har haft henne jätte länge snälla, snälla, jag råka sätta upp henne och innan jag han abryta köpte DU henne, men snälla jag ber dig:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:$:$:$:$:$:(:(:(

Jag ska inte döda henne. hon får leva tills hon är 30 då dem självdör. annars finns det ingen mening med att ha dem om man inte får pass för dem.

men snälla kan jag få tillbaka henne, jag ber dig please

för ett pass så får du tillbaka henne.

du köpe henne för mindre ju, skulle du vilja att någon annan köpte en favorit häst av dig för 1780e och du råkade sätta upp den och sedan kräver den personen ett pass för att du ska få tillbaka den, skulle du tycka att det var kul eller?:'(

Men varför ska jag ge bort ett pass till dig?? Jag har köpt hästen för att få ut ett pass från den iomed att den är så gammal. Då ger jag ju inte tillbaka den för mindre än en pass. Hästen är värd ett pass för mig, så jag ger inte tillbaka den för mindre. Du kan väl köpa en ny häst för de pengarna du fick?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag hade inte heller sålt tillbaka för mindre. Tråkigt för ungen (får man väl anta att det var...) men man får lära av sina misstag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

århundradets erbjudande! ett par guldsporrar för en enhörning! :crazy:

fick ett mejl nu imorse, om en betäckning från en av mina hornhingstar. vilken häst och vilket pris spelade ingen roll. så skickade iväg ett mejl och förslog pris och häst.

Inget svar än. Så tänkte jag skickar betäckning iaf.. bara för att se att hon inte ens har en häst vid det namnet som hon skrev om -_-
Kan ju åtminstonde kolla så man skriver rätt namn innan man skickar och frågar iaf? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Gu så elak du är....! :mad:


(:D)

Skulle tro att även f.d. ägare kom på att man kan mjölka en gammal häst på ett pass.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:)
så kan det gå..oj herregud..

jag blev mäkta överraskad av att hitta innakorderingar i mitt stall idag! hur städar jag boxen??

visste inte heller att man får pass när nån häst självdör..sålde just en gammal..håhhojja..svårt spel,men man lär sej kanske..;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Städningen sköts automatiskt så länge du har en stalldräng. Men du behöver inte anställa en sådan förrän du har fler än 20 boxar, howrse "bjuder" nämligen på stalldrängsuppgifterna om du har ett mindre antal boxar.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Har nyss blivit utskälld för att jag vägrar sälja min Achily för 2 pass och 20 000e (han ligger ute för 15 pass och 500e, f.d. GP-vinnare...). Hennes hästar är minsann bättre än mina, de har vunnit över 100 tävlingar och 34 st av dom placerar sig JÄTTEBRA i Grand Prix!! :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

YES!! Mitt fina enhörningssto gav mig en mini-hornis, på första försöket! Lyckan är total :bump:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har förresten en liten fråga. På mål 67 står det "Erhåll 1.20 Genetisk Potential genom att leka med 2 föl som du har avlat fram själv", måste jag ha två föl samtidigt som är lika gamla och leka med dem (som jag avlat fram själv), eller kan jag föda fram ett föl i taget och leka med dem enligt fölschemat? :d
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! Känns underbart o kunna lägga enhörningsmålet bakom sig nu, hehe.. ;) Okej vad bra, dock så har jag faktiskt 2 föl just nu som är ungefär lika gamla :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Dags för denna veckas rea av SM föremål x)
Jag byter altså SM föremål mot Equus.

Just nu har jag:
3x Pandoras Ask
2x Sjöhäst
1x Eolus Vind
1x Artemis Pil

Man får själv komma med förslag om hur mycket man betalar , men jag kan säga att de inte krävs allt för mycket equus för att jag går med på ett byte :)
Har dock bara 3 byten/vecka så de gäller att vara snabb (:
Kontakta mig på Howrse - Thrse
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Kl*

På tal om det, så byter jag gärna 1x Artemis Pil mot lite equus, börjar bli fattig :(:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp