Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

HHmm.. Vad tycker du är rimligt? Jag har ingen aning om vad en Artemis Pil är värd i equus. 10-15 000 kanske? :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Måste fråga, gör det nån skillnad om ens häst har ett täcke och kan stå ute alla årstider? Eller är det bara nåt som underlättar så man slipper hålla koll på temperaturen?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

om den har täckte kan den stå ute i all väder och vind. Om den inte har täcke, kommer hästen må lite sämre dagen efter. (under 10 grader, regn mm)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men är det på nåt sätt bättre om den kan gå ute året om än om man har den på box på nätterna?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ahh, tänkte väl att det måste finnas nån fördel med täcket mer än att det känns bättre för mig när mina hästar får mycket utevistelse:rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha ;) Nej vi får se vad Nixehen tycker, det är upp till henne :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Lustigt att jag sett att många i byteshandeln velat ha upp till 10e eller mer för en Artemis Pil :d Men okej, vi kör på det :) Ska jag fixa ett reserverat byte åt dig? Vad heter du på howrse?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tja, vill du ha mer för den så släng upp den på byteshandeln då? ;):P

Annars heter jag nixehen där också. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

De erbjudandena finns ändå inte kvar, så det är skit samma nu. Vet bara att jag såg det för ett par dagar sen :d Okej, då fixar jag det! ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Funderade precis på det här med den allmänna rankningen, vad baseras den på? Hur bra hästar man har? Hur mycket pengar man har? Eller vad?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det är rätt sällan folk får igenom sina byteserbjudanden när de vill ha sjuka mängder equus.

dramatik87: Tror den baseras på antalet hästar, hur aktiv man är, hur mycket pengar man har o.s.v.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har nu kommit fram till Mål nr 62. Få en vän att erbjuda dig en rova
Någon snäll människa som kan bli vän med mig och sen skicka en rova? Kan såklart skicka en rova tillbaks sen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fick ett till för tillfället omöjligt mål , Nr 63 Sälj en häst för minst 1 pass.
Någon som har lust att köpa en skithäst av mig för 1 pass så köper jag sedan tillbaka den ? (:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL på mig själv
(känns som de bara e jag som skriver här xD)

Nu har ju blixtförsäljningarna kommit , dum som jag e bjöd jag på första bästa som råkade vara en molntapp (fick den sedan för 55equus) sedan kollade jag in dom andra sakerna , såklart bjöd ingen över på molntappen , o nu så kan jag inte göra ett bud fören om nästan 3 dagar -.- Dom skulle väl kunna skriva ut reglerna? Om jag skulle vetat att man inte får delta på 3 dagar efter att man vunnit en auktion skulle jag aldrig i livet ha lagt ett bud på en molntapp -.-


EDIT:
Såg nu att det står "Du kan inte få mer än en gåva var 3e dag från varje form av försäljning."
Läste det men förstod ju inte att de betyder att måste vänta i 3 dagar för att få lägga ett nytt bud efter att man vunnit en auktion...
Dom skulle ha kunnat översatt liiiiiiite bättre? Eller vad tycker ni? :P
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag upptäckte också det där med 3 dagar. Bjöd på 12 ÅP och tänkte bjuda på ett fruktbarhetstrollspö direkt efter, men då var man tvungen att vänta tre dagar, typiskt.

Känns inte 3 dagar lite länge att behöva vänta? 1 dag hade väl räckt?:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

3 dagar är länge, men tror det är rätt bra ändå med tanke på alla rika knösar som finns ;) Roligt om alla får en chans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
622
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp