Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack för erbjudandet, men jag kör nog på delad kontoförvaltning istället. Orkar inte misslyckas ännu en gång, har inte tålamod till det :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har lagt till dig som vän nu :) O jag tänker som sagt inte försöka själv en gång till. Har gett mitt sto ett Fruktbarhetstrollspö nu också, så att hon ska få tvillingar. Ska jag säga till när dom har fötts? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Var de ingen snäll människa som kan hjälpa mig med mitt mål?
Gäller nr 63 Handla: Sälj en häst för åtminstone 1 pass
Någon som kan köpa en häst för 1 pass av mig så köper jag tillbaka den sedan för 1 pass :) Meddela isåfall mig på Howrse, heter Thrse där
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Var de ingen snäll människa som kan hjälpa mig med mitt mål?
Gäller nr 63 Handla: Sälj en häst för åtminstone 1 pass
Någon som kan köpa en häst för 1 pass av mig så köper jag tillbaka den sedan för 1 pass :) Meddela isåfall mig på Howrse, heter Thrse där

Jag hade mer än gärna gjort det, är nämligen på samma mål.. Men jag måste vänta ett par dagar till för att få tillräckligt med karma för att få tillgång till dom reserverade försäljningarna:( (För visst fick man en karma för varje 30e dag?)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men om ni lägger ut skräphästar på direktförsäljningarna för 1 pass så är det ingen risk att nån köper dom ändå :p Eller är det samma karmaregler för det kanske?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ahhh smart!:D
Och skulle nån mot förmodan få för sig att köpa gör det väl inte så värst mkt:p tråkigt bara att man måste vänta i tre dagar iaf (jag har 4 till nästa karma)

Eijya: Vad tror du? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tjänar man mer ÅP på dem när de är yngre då menar du?:)

Nja, inte per häst och dag, men per arbetsinsats och pengar. Det går ju hur snabbt som helst att klicka igenom dagen med att föl man inte leker med, jag brukar behålla dem till 1 år, men utan att stalla upp dem och leka med dem. Får ihop ett antal ÅP per dag och det tar bara någon min att gå igenom alla fölen.

Visserligen kan man väl ta hand om vuxna hästar snabbt också, men då lockas jag att träna dem osv också.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag hade mer än gärna gjort det, är nämligen på samma mål.. Men jag måste vänta ett par dagar till för att få tillräckligt med karma för att få tillgång till dom reserverade försäljningarna:( (För visst fick man en karma för varje 30e dag?)

Jag kan nog vänta ett par dagar så får vi båda målen uppfyllda (:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Jag är också på målet att sälja en häst för ett pass, och jag misslyckas... Om någon vill "byta häst och pass" med mig så blir jag jätteglad :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Grrrrrrr.... Ingen horning den här gången heller. Sex betäckningar, men det känns ju som femton vid det här laget... Tycker att det kan titta ut en liten hornbäbis snart.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Förstår din frustration... Jag fattar inte hur folk som håller på med enhörningsavel orkar :crazy: Blir ju måånga icke-horningar där..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

funderar på att lägga av med min enhörningsavel - har inte orkat på den senaste tiden, och det är inte heller så lönsamt längre :crazy: Försök sälja en enhörning för minst 2 pass är minst sagt en utmaning nuförtiden >.<
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hmm, tråkigt. Jag köpte faktiskt just en enhörningshingst till mitt sto... Vi får se hur det blir. Rent generellt så känns det som att hela spelet har börjat bli så kasst att det liksom inte är roligt längre.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL* Måste bara berätta att jag idag fick en liten neråtavlad ponny på 315 i GP :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Grattis!

Jag och min partner har precis avlat fram vårt första föl med Y-stjärna :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp