Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

var rätt dum själv och bjöd på en groda :p (var någon som köpte en för 5000e.. själv lade jag ut 300)

men man kan ändå köpa från direktförsäljningen? Så, 2ggr/3:e dag
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Folk är ju inte kloka! Dom budar ju som dårar en kvart innan auktionerna går ut:eek: Ymnighetshornet låg på lite drygt 100e när jag kikade in, nu slutade den på lite över 30000:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Håller med, folk är helt galna. Jag lyckades vinna en auktion med 12x ÅP, dock var jag tvungen att offra 6000e på det, sved lite måste jag säga. Men men :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fan också.. Försöker följa fölschemat med mina två föl så gott jag kan, men det är alltid NÅGOT som skiter sig. Nu på 10 månader när man ska leka med fölet i 7 timmar så har min häst för lite energi för att kunna göra det :( Ändå har jag gjort precis som det står fram tills dess. Om man inte följer schemat till punkt o pricka får man väl ingen 1.20 ökning i GP? Eller? Vill ju klara det där jävla målet nån gång... Men känns som det är kört nu, får väl börja om sen igen.. *suck*
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fuskar jämt med föllekarna, men har inte misslyckats på evigheter *peppar peppar* :p Så länge man klämmer in så många lektimmar man bara kan varje dag och hästen lägger sig innan 22 med över 20% energi så klarar man det.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jasså?? Det låter ju lovande. Kanske klarar det ändå då :D Tack för svaret!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Faaan!! Det gick inte! Kände nästan det på mig :( Hur gör jag då? Kommer ju misslyckas nästa gång också. Ingen som skulle vilja hjälpa mig att klara målet sen när jag fått två till nya föl?? Skulle kunna låna ut dom tillfälligt eller nåt. Blir idiot på det här :mad:

Eller.. nu kom jag på att då kommer ju inte mitt mål valideras. Måste ju vara jag som gör det :/ Ååh...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jo, det skulle väl vara det i sådana fall. Absolut, jag säger till när jag fixat två nya föl :) Vad heter du på howrse förresten? Kan ju lägga till dig som vän till o börja med ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Vill någon hjälpa mig med ett passköp?:) Om någon reserverar en häst till mig (dramatik) för 70 000 equus så säljer jag tillbaka en sen för samma summa?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Fan också.. Försöker följa fölschemat med mina två föl så gott jag kan, men det är alltid NÅGOT som skiter sig. Nu på 10 månader när man ska leka med fölet i 7 timmar så har min häst för lite energi för att kunna göra det :( Ändå har jag gjort precis som det står fram tills dess. Om man inte följer schemat till punkt o pricka får man väl ingen 1.20 ökning i GP? Eller? Vill ju klara det där jävla målet nån gång... Men känns som det är kört nu, får väl börja om sen igen.. *suck*
Sådär var det för mig med, provade med två eller tre olika scheman och det sket sig varje gång:confused: Men så fick jag tag på ännu ett och det har aldrig varit några som helst problem, hojta om du vill prova med det schemat istället:laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har reserverat en till dig nu!

Jag skulle gärna vilja ha hjälp med samma mål sen. Om du kan lägga upp en för 400 000 plus de 70 000 då. 470 000 med andra ord ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag brukar behålla mina misslyckade enhörningsförsök till typ ett års ålder, för att samla in snabba ÅP. Men sen får de åka till frizonen allihop :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag heter Pålle88 :)

Och som jag nämnt nångång innan - med en dusch i boxen GÅR det inte att misslyckas! Ifall du vill försöka själv igen alltså ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp