Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Faaaaan rent ut sagt, jag missade enhörningstiden med en minut, satt och flummade på buke :( Blääää.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Akhal-Teke :) Bästa AT'n har 102 i uthållighet nu så vi ligger en bit efter, men vi är näst först efter Dopamin och Luzi-fer iaf :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Men alltså ska det vara såhär? Nu har mitt enhörningssto 16 hornlösa på raken.. :crazy: Alla betäckta med hornhingstar av samma ras och exakt på 6.23 eller 18.23
Hur roligt är det att hålla på med detta på en skala? :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

hur gör ni med folk som skickar meddelande och frågar efter ÅP? Visserligen har jag inga problem att ge eftersom jag har en relativ stor hög för tillfället - men om de inte ens tackar utan bara tar för givet att jag *ska* skicka ett, och även slänger dit en vänskapsinbjudan utan att jag svarat - känner jag det är rätt ohyffsat... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag skickar ingenting till någon om det inte är nån jag pratat med innan.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

funderar på att lägga av med min enhörningsavel - har inte orkat på den senaste tiden, och det är inte heller så lönsamt längre :crazy: Försök sälja en enhörning för minst 2 pass är minst sagt en utmaning nuförtiden >.<

Då hade jag tur som sålde min nyfödda hingst för 20 000 och 3 pass alltså. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fick en förfrågan igår från en helst okänd människa som ville ha ett ÅP. Jag är så elak att jag inte ens svarade... Har dessutom inte tillräckligt med ÅP till mig själv.
Egentligen tycker jag att det hör till god ton att svara på mail, men när okända människor tigger så orkar jag inte riktigt det.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

om de hade formulerat det snällare hade jag svarat, men när de bara skriver "kan jag få ett åp?" så känner jag ingen direkt vilja besvara det :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

JAAAAAAAAAAAAAAA!

Äntligen kom jag ihåg att passa enhörningstiden och det duktiga inlånade stoet klämmer ur sig en horning på första försöket!! :D
Hennes statistik är rätt imponerande, 3 av 6 föl är horningar och hingsten min har gett 4 av 7 horningar.
Bra kombo med andra ord! :idea:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

höh. jag försökte köpa ett fjordingföl, men när jag klickar på förstoringsglaset (är det inte där man lägger bud??) så står det uppe i högra hörnet att jag behöver minst 3 karma och 2 levande hästar för att ha tillgång till den här sortens försäljning ??? hästen kostar 500. alltså ingen hejdundrande sak.kommer aldrig upp i såna summor eller får nåt pass så att jag kan köpa nåt bra.:( men varför får jag inte köpa denna? förut har jag köpt hästar på auktion o det har varit ok.

sen undrar jag med dessa dyra hästar på auktionen,de med en massa föremål med sej. varifrån får hästarna de där föremålen? ska man vinna dem eller hur kommer de? första hästen man fick har 3 föremål med sej, men dom bara kom ju,så har jag ju inte gjort nåt för.'

kan ni spela så där på hög nivå som ni gör, utan att ha köpt pass för riktiga pengar?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

du verkar nog gått in på "Direktförsäljningar", vilket kräver minst 3 karma och 2 levande hästar som de skrev, annars är det nog Auktionen du har köpt dina hästar tidigare :) (det är 2 olika flikar som du kan trycka på)

Föremålen får man genom att köpa dem på Svarta Marknaden (eller fått genom UFO, eller bytt tills sig via Bytesplatsen).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det blidde en liten hingstfölis efter Corinne. :) Jag gissar att du vill ha tillbaka dem båda två? ;)

Jag fick ju också en horning på första försöket, hon verkar ju få en jäkla statistik den där märren. Nominous kanske ska låna henne? Fast då kanske statistiken rasar istället... :D

Stoet vill jag gärna ha tillbaka, fölet gör du som du vill med. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp