Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Någon som snabbt kan hjälpa mig med pass köpet? Har hittat en häst som jag mååååste köpa innan någon annan hinner före.. Men de fattas 1 pass!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du går in bland "mina pass" eller vad det nu står så ser man exakt vad har har fått/gjort av med för pass :)

Hittade nån lista, men där stod ett pass som köp och ett som välkomsterbjudande.. Jag har då inte köpt några pass, mer än det jag köpte för equus:p

Oj, jag som trodde det fanns typ vanliga, enhörningar och pegasusar.. Men det var ju några till speziale då, är det något man ger hästarna som gör dem gudomliga/speciella eller är det bara genom födseln?
Har ett mål att klara där jag ska äga en häst som är äldre än 30 som inte får vara gudomlig eller speciell, funkar det med en häst som har filosofens sten tro?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fick ju också en horning på första försöket, hon verkar ju få en jäkla statistik den där märren. Nominous kanske ska låna henne? Fast då kanske statistiken rasar istället... :D

Stoet vill jag gärna ha tillbaka, fölet gör du som du vill med. :)

:rofl: Ska vi prova? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Knapp

Vad fan! Jag skulle precis åldra en av mina hästar som har nyx-paketet och då givetvis morfeus armar, men då fick jag använda ÅP och MA var borta från hästens grejer, hur kan det bli så?:confused:

Kollade på en av mina andra hästar som har nyx-paketet och där fanns armarna kvar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp