Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*lånar egna knappen*

Kan nån förklara vad som är poängen med äpplena nu för tiden, när man inte kan ge dem till egna hästarna längre? :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att låna mig 10 000e? Jag har fått vittring på en häst jag gärna vill ha men har gjort lite för många investeringar på sistone. :o

Kan lämna en enhörning som pant under tiden. :) Sto eller hingst.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Tack! :bow: Känn dig fri att avla på om du vill under tiden, stoet är reserverat till dig nu. Fixar ihop slantarna på några dagar tänkte jag.

Tack dramatik! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

FAAN vad jag avskyr när man råkar trycka bort ett Ufo :mad: Råkade precis missa en molntapp.. *morr*
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

målet där man ska döpa sin häst Tips..vad går det ut på? jag har döpt föl och hästar o inget händer:o eller ska man inte döpa utan göra nåt annat?:laugh:

jag missar alla fina hästar på auktion. min dator stelnar till och visar typ 24 sekunder kvar av budgivning..o sen hänger den inte med så jag kan ge bud snabbt.utan att gå ut emellan till mitt kontor. :( får ju aldrig några bra hästar på detta viset.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Du ska döpa en häst, vilken som helst, till Tips. Med stort T. Varken mer eller mindre :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
När börjar hästarna tappa hälsa pga ålder? Min äldsta ligger bara på typ 95% och hon är bara strax över 25:confused: Hon måste ju hänga i till över 30 iaf:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

De börjar tappa efter 25 år, men tror de brukar hänga med tills de är 30 ändå för det går ganska segt utför:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När de fyllt 25 får du inte göra annat än att ge dem mat och sköta om dem, ställa i boxen/ängen för att de ska hålla livet ut. Ingen hage, inga lektioner osv.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

När de fyllt 25 får du inte göra annat än att ge dem mat och sköta om dem, ställa i boxen/ängen för att de ska hålla livet ut. Ingen hage, inga lektioner osv.

:eek:Jag har ju startat min i GP, diverse tävlingar och lektioner:eek:
Hon får ju inte utan att jag fått pass och klarat målet med att äga en häst över 30

Kan man inte avla heller:(?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Avla skulle jag undvika, detsamma att tävla. Men lektioner kan man ge utan problem :) Jag ryktar, ger lektion, matar i hagen, ger ev. mer mat och sen får de stå på box tills tiden är ute. Har än så länge inte misslyckats med en enda häst :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag har både avlat och gett lektion varje dag med med en massa hästar. (Mina enhörningar, så jag har avlat på dem så mycket det går) De klarar sig alltid över 30, brukar dö vid ca 32 år allihop.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Skulle någon vilja hjälpa mig med ett passköp?
Reservera en häst till mig för 150000 e så gör vi ett byte :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp