Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

hehe, tycker det är så sött - lånade ut min äldsta, odödliga enhörning till en som behövde henne. Fått frågor nu som:
-hur många gånger kan jag betäcka henne?
-får jag åldra henne med åp?
-jag råkade betäcka henne med sin pappa, förlåt så mycket!
:D

är det bara jag som blir förvirrad ibland, sitter här i hetaste värme, och så är det vinter på howrse? Har lyckats komma på mih själv ett par gånger att pållar som inte har täcke måste in i boxarna.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hur e det annars med dessa täcken.mår hästen bättre ute fast det är vinter, eller ska man ta in dom på vintern och vid regn?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om de har täcke ska de gå ute året runt, annars ska de stå på box om det är kallare än 10+.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hovslagare blir man väl vid 40 dagar har jag för mig. Sen sadelmakare vid 120 :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

kan nån hjälpa mig?

har av nån anledning 2 howrse konton på eng sidan, och nu när jag ska radera ena så vill jag föra över mina bm items
dvs, 2st Piece of Cloud en Black Orchid och en Pandora's Box, dock kan jag inte skicka gåvor till min andra sida då jag har samma email :(.
kan nån super snäll bukare hjälpa mig? du får en pandora´s box i så fall :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

så hästen mår sämre om man sätter den i box med täcke..vid alla väder?! tack!

sen nästa fråga..jag läste att man kan bli hovslagare vid 40 dagar..var o hur blir man det?
får liksom ingen kläm på det här spelet..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du går in under fliken "Mitt Jobb", (den finns under din profil) och kollar, där kan du byta jobb när du har tillräckligt många arbetsdagar på Howrse.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag började spela för ca en vecka sedan. Försökte innan men tyckte allt var sjukt trist! Men nu loggar jag in minst en gång dagligen!

Har tre hästar (alla fullblod):
Leah (sto)
Link (hingst)
Lex (hingst, föl)

:)

Får se hur länge jag blir kvar där.. haha..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag köpte en häst som hade en get som husdjur. Nu står det på getens bild en knapp med "Befria husdjur" på. E det nån som vet vad som händer om man trycker på den?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Då försvinner husdjuret. Man kan byta husdjur i 7 dagar efter ett ha köpt en ny häst.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

ghe - Krösus till svenska versionen! Nackdelen är att jag brukar ha otur med y-horn, och blixt försäljningen :(

får väl döpa en av mina hästar och hoppas på det bästa varje månad :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA


"Han förvandlar också, varje månad, en häst bland de som heter Junior Krösus till en Krösus!" ;)

Du kan gå in på en av dina hästar, gå ner där sm-föremålen ligger, klicka på "fler föremål" och så kan du välja pergamentet bland listan som kommer upp :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ahh på det viset:D Men behöver man ha en Krösus för att det ska kunna hända?

Funderade på om det spelade nån roll vilken av mina hästar jag skulle ge pergamentet till, en gammal odödlig eller en ung? Fast det kanske inte spelar nån roll?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nope, verkar inte som det :D

aha, du menar så - själv skulle jag använda det på en odödlig häst, som du kan ha så länge som möjligt och få ut det maximala. Samt, en större häst som skiter mer ;)
Och så ung som möjligt då med :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Valet står mellan en 20+ odödlig och en 7 årig enhörning som jag tänkt göra odödlig så fort jag får tag på ett pass till då:p
Är det skillnad på stor och stor? Eller är det bara ponny/stor häst som skiljer i mängden skit?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp