Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jo det gör jag men lyckas ändå inte, nu sist hade jag högsta budet när det var 1 sek kvar men förlorade. Otur helt enkelt, lite surt dock att vinnaren över mig redan hade två Krösus lol

Lite konstigt dock att blixtförsäljningen är tills imorgon midnatt men bara 1 krösus kvar? Eller är det midnatt natten till den 15e?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

GRR... ingen som har ett fungerande fölschema till renrasig spansk? Har provat många men de blir bara fel , även om jag följer allt till punkt och pricka!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

vad är ett fölschema?
jag får ett föl idag säkert..en fjording.hur ska jag sköta den på bästa sätt?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ett fölschema e till för att få upp hästens GP med 1.2 när den är mellan 8månader till 1år 6mån.

LillaMy84:
Letade efter fölschemat du pratade om men hittade inte det. Kan du skriva ut det pånytt?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nej, alla raser har inte olika scheman.

Jag använder mig av Craxors scheman, de funkar på alla de raser jag använt det på. Där finns ett eget schema för shettisar, annars fungerar det oavsett ras. Har använt det på spanska, lusitanos, hannoveranare, travare och fullblod utan problem :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

8 MÅNADER
"""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat


10 MÅNADER
""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
1 timme äng
7 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck


1 ÅR
""""
1 timme 30 min äng
Rykt
8 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat


1 ÅR 2 MÅNADER
""""""""""""""
1 timme 30 min äng
Rykt
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck
Mat


1 ÅR 4 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat
9 timmar lek
Rova
1 timme lek
Klapp
Morot
Dryck


1 ÅR 6 MÅNADER
""""""""""""""
30 min äng
Rykt
1 timme lek
Mat 5,5 kg
10 timmar lek
Rova
Morot
2 timmar lek
Klapp
Dryck
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

blixtförsäljning är ett event som uppkommer då och då, då man budar på saker, allt från sm föremål till ÅP - även gudomliga hästar och annat smått och gott ibland.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Någon som kan tänka sig att hjälpa mig med ett mål? behöver typ 21000e, så om nån kunde tänka sig att köpa nån skräphäst av mig för den summan så köper jag tillbaka nåt för samma:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Har någon en stallplats med morötter över? Rätt akut, annars tabbar jag mig med föllekarna...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Stort KL (!)

Hej aldrig skrivit såhär förut men ja hoppas ja får de hela rätt..

Jag har ett konto på Howrse, har varit medlem länge och har ett ridcenter med 32 boxar som utan hästarnas färdighestnivå ligger på ca 350 placering i rankinglistan. Nu är de som så att jag inte hinner sköta stället. Jag undrar om någon vill hjälpa till alt ta över kontot. Det är inte på något vis konkursdrabbat utan funkar bra,

de känns bara som att de vore ett otroligt slöseri me tid om ja bara la ner kontot.

Ridcenteret har:
32 boxar varav 11 är 18m2 resten är 16m2
linfröbädd

Ängar 9 st 5 tunnlandare
många 2 tunnlandare
1 växthus
3 fågelskrämmor

Morötter= 14700

I lagret finns:
66 färdiga gödsel från spillning
25 frön av rova
osv. osv.

I kassan finns 195 000 eq.

På hästdelen finns två fina hannoverannare ston med (på den tiden) bra GP, ett gäng hingstföl finns också.

Jag har säkert hamnat på fel ställe men finns de någon som kan tänka sig att ta över kontot och fortsätta driva ridcentret framåt? Jag vill så gärna att de ska gå bra för det..
Mvh Kixs
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ursäkta stavfelen.. Skäms lite, men tittar sen på klockan och förstår varför. Godnatt alla horselovers :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp