Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag borde egentligen inte svara eftersom jag redan sköter mitt eget och två vänners som också slutat spela.... Men jag kan ta över det, skicka dina uppgifter till centret så införlivar jag det i mitt dagliga (timslånga) spelande;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag skulle också kunna ta över det, ridcenter är kul! :)
Isåfall så skicka ett meddelande på Howrse - heter nixehen även där! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha, jaså? Jag tyckte det var kul att ha något att jobba mot, och så fick man ju roliga saker också:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Började nyligen spela på internationella och där fick man verkligen kul grejor - guldäpple vid en av de första uppgifterna :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nu är nåt "fel" igen..:crazy:
varför kan inte mina stalldrängar byta till ren halm, jag har massor i lager??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

de byter ut underlaget efter 7 dagar, så om du har inställt på ren halm, så borde de byta till det nästa gång underlaget ska bytas ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

men det gör de inte ??
varje dag finns kommentaren att de inte kunde byta bädd.fast jag köpt till halm många gånger,och det finns i lager?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

säker på att du gått in och ändrat, så de tar från halmen, och inte från spånbädden? (gissar på att du hade det innan)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp