Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Jag har uppdraget att träna upp en häst jag avlat fram själv till 435 i färdigheter.. Vad ger mest färdigheter? Gäller Hannoveranare om det är någon skillnad. Spelar det någon roll på ålder där? hon är snart 20..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Hur tänker folk när de lägger upp bytesförslag där de vill ha saker för 6 pass och erbjuder saker för 1?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Kl.

Åh vad jag tycker det är kul med den nya Harmonipaketet :D Äntligen lite roliga bakgrunder som man kan ha och personifiera hästarna med :idea:

Nu förtiden finns jag på Torsdag, gav upp min hannoveraner-uppfödning och tog över syrrans Connemaror (bytte loggin) och jag är helt fäst i min nya fräshing Poison :love:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

nja, är inte själv så himla haj på harmonipaketet faktiskt - men jag antar det tilltalar den yngre spelskaran mer :)

verkar som det ska komma ett nytt lotteri snart, och en ny hästras "Trakhener", finns redan på internationella sidan.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Har ett par spanjorer som jag kan tänka mig sälja :) Dom har y-stjärna i dressyr. Du får själv komma med prisförlsag dock inga skambud (: Heter Thrse på howrse.
(dom är ej färdigtränade utan fortf unghästar.)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Alltså jag blir inte klok på det här med BLUP:confused:
Orkade inte hålla på med mina egna (ett av målen är att avla på 100-BLUPat sto) så jag köpte mig en istället.. Men så såg jag först efteråt att den inte ens var färdigtränad, 90% trav och 0% hoppning.. Hur kan den då ha 100 i BLUP?

Kan förresten BLUPen sjunka, för det kan väl färdigheterna göra (så jag inte sabbar mitt nyförvärv:p)?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

beror på det är för ras, de behöver bara träna fullt i sina 3 bästa egenskaper (+20 segrar) för att få 100 blup :)

och nej, bluppen kan inte sjunka :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

Vad fick ni för SM-föremål i era gratis y-horn? Nöjda? Jag fick Medusas blod, ingenting att hurra för egentligen men vad sjutton liksom.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag fick ett Plutos (skit)Pergament..... Nej, inte direkt jättenöjd.....

PS, sköter ett stall åt en kompis dotter som har lite speluppehåll och hon fick en Grip :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp