Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Öppnade 5 horn nyss och fick en Krösus, Medusas blod, trollspö, filosofens sten och Boreas utfall :banana: Sen de bättrade på hornen har jag haft en jäkla tur!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu har jag råd att betala tillbaka lånet du gav mig. :) Om du är färdig med stoet så reservera tillbaka henne till mig och ta gärna ut lite ränta om du vill. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu är hon reserverad till dig! :) Hoppas du fick klorna i den häst som du spanat in.
Jag har inte riktigt mage att ta ut ränta. :o Men du kan ju slänga iväg nån kul pryl eller så någon gång. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

"Han förvandlar också, varje månad, en häst bland de som heter Junior Krösus till en Krösus!" ;)QUOTE]

Du måste ha en Krösus bland dina hästar. Står inget om att uppfödare utan Krösus kan få sina hästar omvandlade va jag förstår.

Titta gärna på min som står i Atlantis stallet och klicka på frågetecknet.
Unicorn63 i spelet:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

det står inget heller om att man måste ha en krösus ;) Om det var så skulle det nog stå specifikt. (Å andra sidan så är ibland svenska howrse-infon lite luddig). Lurkade runt lite på internationella forumet om krösus, och de nämner inget om att man måste äga en heller.

"Varje månad blir en av de hästar som går vid namn Junior-Krösus förvandlad till en Krösus."
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Äsch också, det måste visst gå 10 dagar innan jag kan köpa tillbaka henne så det tar ett par dagar till innan jag kan godkänna köpet.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Enligt flera andra i forumet behöver man inte alls äga en Krösus själv.

Är väl bara att kostatera att svenska Howrse-teamet har skrivit upplysningarna om krösus lika luddigt som vanligt, för att få folk att köpa y-horn och i förlängningen pass:devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Ojjnej...
Mål Nr. 69 Föd upp en enhörning
Någon snäll själ som kan hjälpa mig? Har ingen enhörning ;/ och absolut inte pengar till att köpa någon.
Kontakta mig på Howrse.. Thrse heter jag där
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

wee, vann en Krösus på blixtförsäljningen :banana:
rofl, 5 sek senare fick jag ett mail "får jag köpa din krösus?"


btw, någon som kan hjälpa mig med ett passköp? reservera en pålle till mig för 130,000 :) (Siri1)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Vad är grejen med alla pass i blixtförsäljningen?
Var samma sak inatt, jag vill faktiskt inte slåss om pass... Hellre några åp.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det blev nån bugg när de skulle ta in Krösus i blixtförsäljningarna så de kör en dag extra. Allt annat som skulle säljas är med andra ord redan slut, kvar är hästarna och pass :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Grattis, försökt två gånger nu på auktion att vinna en krösus och misslyckats lol. Hur vann du den? Tror den enda chansen för mig är via den direkta försäljningen eller att typ alla sover och jag lyckas vinna den på auktionen
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ett av målen i början på spelet är att skriva i anteckningsboken (tror jag det var) VAR hittar jag en sådan?????
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

gäller att vänta till sista sekunden och bjuda rätt högt så ingen annan hinner bjuda över :)

@videnlis
du hittar anteckningsboken om du går in på Socialt Nätverk > Mina Privata Meddelanden, och så ska Anteckningsboken finnas på fjärde fliken
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*

När ska man ge upp på sitt enhörningssto? 9 betäckningar, ingen enhörning... Funderar seriöst på att sälja henne och köpa en ny.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp