Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jassåå:o okej, ska kolla det då! tackar!

när och om man nånsin får så mycket pengar,eller vad det nu behövs,för att köpa dessa föremål,får man välja då,till vilken häst man ger dem? och hur påverkar föremålen hästarna?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du går in på Svarta Marknaden står det precis vad varje föremål gör för nytta :) Man får välja vilken häst som ska ha det, dock måste de ha fyllt en viss ålder för att använda en del föremål. Mitt tips är att inte slösa en massa pass i början innan du är mer insatt i spelet.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Äsch, så lite så. Han var ju ingen utgift för mig precis. Såg reservationen, får vänta två dar till innan jag kan köpa tillbaka henne. Sen så. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Nu har jag äntligen fått ett till karmapoäng:bump:
Men det konstiga är att jag fick validerat mål 64:confused: Hade två karma, målet var fyra och nu med 60 dagar i spelet har jag 3.. Jaja inte mig emot iof:D

Vad är gudomliga och speciella hästar för nåt?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Wtf:confused: Nu har jag helt plötsligt 3 pass också:confused: Får man det automatisk på nåt sätt efter en viss tid eller vad?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har nu 51 tjänstedagar så får köpa pass för 20% av min reserv. Någon som vill hjälpa mig med det så jag får passet billigare (: Dvs jag reserverar en häst med en del av min reserv som du köper som jag sedan köper tillbaka. Heter Thrse på Howrse meddela där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:o Vet inte vem jag svarar eftersom min mage tryckte på nån knapp.. men Svara skulle jag ju göra vilket som så jag kör på:D

Eijya: Har du tillräckligt med karma för dom reserverade försäljningarna? Det hade nämligen inte jag.. Equus har jag inte så mycket av, men har jag bara tillräckligt så kan jag köpa:laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har nu 51 tjänstedagar så får köpa pass för 20% av min reserv. Någon som vill hjälpa mig med det så jag får passet billigare (: Dvs jag reserverar en häst med en del av min reserv som du köper som jag sedan köper tillbaka. Heter Thrse på Howrse meddela där.

även fast de blir tvärtom ... xD
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hm, råkade gå lös på försäljningarna nyss så nu har jag knappt några e kvar:o, gissar att du vill rädda undan mer än typ 4-5000:D
Men passmålet skulle vi ju kunna lösa om det fortfarande är aktuellt?:laugh:
Heter LillaMy84 om du vill reservera nån skrothäst åt mig:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ja x) reserverade en häst till dig nu för 500e och 1 pass. gör samma sak sen till mig eller säg vad hästen heter som ja ska köpa:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Så, då var det reserverat till dig med:D

Vill du ha tillbaka din häst sen? Tänkte iom att den ändå hade ett husdjur? Min kan du göra vad du vill med:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

lär mej det här troligen..aldrig..

vad har ni för raser i erat stall? o hur många har ni?

jag missar alla auktioner..så jag har bara 2 fjordingar o en welsh..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl, hur gamla behöver en häst vara för att man ska få en pass? och hur var det nu igen? skulle de dö först då eller???
har några 28 åringar som jag först tänkt sälja. utan Philosopher's Stone såklart :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Om du går in bland "mina pass" eller vad det nu står så ser man exakt vad har har fått/gjort av med för pass :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Gudomliga hästar är Sleipner, Balios, Mist, Ocean och Snow. De är bara bra till tävling, annars rätt meningslösa enligt min mening.
Speciella är bara falabellorna än så länge.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
621
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp