Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Yay!! Va roligt! Då måste jag kika om de fixat så man kan kolla ranken på lusse hornen också då :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hej igen.. det blidde ingen enhörning igår, så kanske nån kan lägga en spansk hörningshingst till mej till betäckning
mummas -Another Cinderella, TACK !
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Det tog 50!!!!! yhorn innan ja hittade smaragd.. Men på SISTA hornet hittade jag henne :banana:
Stackars min plånbok.....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men GUD! Haha du var nödvändigtvis tvungen att ha en smaragd också? :D
Jag hade som mål att hitta ett y-horn i ett y-horn, och det lyckades med på första försöket :O
Och som bonus fick jag ett nytt y-horn, och i den fanns en smaragd! Visste inte ens då att de hade börjat med såna idag :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Jag tänkte göra ett passköp så om någon kan reservera en häst för 650 000 vore jag supertacksam!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag hittade Smaragd! :love: Tog lite för många pass bara :o Men hon är så fin! :D Tyvärr har jag ju ingen Safir att betäcka henne med, om någon vänlig bukefalist har en skulle jag med glädje ta emot en betäckning! Betalar givetvis, vad det är värt kan vi komma överens om.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha! Vad bra att det fanns fortfarande då :D
Jag betäckte min också, nu är det bara att vänta i 12 dagar :O
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

skulle någon ha en hornishingst till betäckning?? en spanjor :)



när får man ett pass för sin över 30 åriga häst? när den dör? eller ??


vad ska man sätta för färdigheter på sitt ridcenter? det är i % vad har ni??
tacksam för svar som alltid;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo den åldras ju en gång varje dag, och den har ju ungdomens vatten, så den åldras ju saaakta :P

Videnlis:
Passet får du när hästen dör.
Spanjor hornis har jag ingen, bara lusitanos :P
Färdigheter har jag 400, men det är ju för jag inte vill ha några besökare ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag hade som mål att hitta ett y-horn i ett y-horn, och det lyckades med på första försöket :O
Och som bonus fick jag ett nytt y-horn, och i den fanns en smaragd! Visste inte ens då att de hade börjat med såna idag :D

Men scheisse vilken tur du har!:eek: Jag vill också ha en smaragd till min safir!:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 067
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp