Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men jag kan inte välja equus i den rutan, bara i den rutan där jag väljer vad jag vill ha...
Hänger du med?
För annars blir det ju jag som lägger ut en timer för equus och jag vill göra tvärt om :p

Jo, har sett den men jag har inte 200 000:D
Köpte dock en för 60 000 igår!!!:bump:

Har byten kvar så det ska inte vara problemet...

När du nämner det, jag har aldrig sett något byte där man önskar ett föremål, och ger Eq. Så antagligen finns inte den versionen. Tyvärr
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Fasen vilken tur man kan ha! Funderade på om jag skulle köpa ett Guldäpple eller ett Ymnighetshorn, bestämde mig för hornet.. och vad fick jag där i? Ett guldäpple :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha vilken tur då :) Det bästa av två världar nästan bara då :P Du skulle fått en smaragd bara också :)

*delvis knapplån också*
Förövrigt så har jag ÄNTLIGEN fått mina lusitanoenhörningsföl!! Först med en ypperlighetsstjärna var dem också :love:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

vad ska man sätta för färdigheter på sitt ridcenter? det är i % vad har ni??
tacksam för svar som alltid;)

Det beror ju på hur bra ditt center är. Har du ett skitcenter så lär du inte få några inackorderingar om gränsen ligger för högt. Har du däremot ett bra center och sätter gränsen för lågt så sänks prestigen ännu mer.

Dessutom spelar färdigheterna egentligen bara roll om de tillhör dressyren. Lite dåligt att man inte kan ställa in det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl

Ang. färdighetsgräns på ridcentret så har jag ökat den stegvis på mitt. Hade noll ganska länge innan jag hade fått morötter och sadelmakare t.ex. Nu har jag höjt till 100, med ca 4,5 stjärnor i prestige. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

jag kan ju berätta om mitt ridcenter med då

Jag har 5,5 stjärnor i prestige (69%)
alla anställda som behövs, morötter och sörpar så det räcker länge, ängar som roteras dagligen och rejält med utrymme på hagarna, 54 i ridlektionspris och dusch i alla boxar.

Jag har satt 500 på färdigheter, har släppt in ett par med lägre, men tänmker höja snart.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som fick nåt annat än en ask idag? :)
Som jag förstår var det stora siffror på dagens lucka = två olika saker?

Undrar vad man får i sista luckan :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

verkar bara som det var Eolus vind igår, och pandoras ask idag :/
Asken är jag lite meh för, men vinden går iaf åt nånstans :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack för era svar!
jag har 50% hur många stjärnor blir det?

nevin : byter du alltså om mellan träda-odla-hage varje dag eller hur menade du? och vad har det för fördel?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
Nån som har en stallplats till ett föl? Kräver inte morötter eller nånting, bara nånstans att bo för natten :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

nevin : byter du alltså om mellan träda-odla-hage varje dag eller hur menade du? och vad har det för fördel?

Hagarna man odlar i måste ju få odlas färdigt innan de kan ligga i träda. Men däremot ska man växla betesmark och hagar i träda varje dag för att hålla uppe bördigheten och därmed få högre prestige.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 066
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp