Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

icke pegasus konto så kan du skapa 5 stuterier.
med pegasus konto kan du skapa upp till 50 stuterier :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Nån som vill bli av med några kronostimer? :angel:
Har inte så mycket att byta med förutom hästar och pengar dock :o
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Skulle vilja byta till mig ett Ymnighetshorn mot equus. Någon intresserad? :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har ett par Kronostimers som jag inte använder mig av, men vill ha annat än hästar och equus :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh, men har några föremål också...
fast inte dom bästa, här kommer en lista:

2 Pandoras ask
2 Poseidons hästskor
1 Medusas blod
1 Poseidons sadel
1 Poseidons träns
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Varsågod! :)

Nä, jag köpte honom för dyra pengar en gång - men orkade aldrig med att satsa på rasen i allafall. Så du får göra vad du vill med honom! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Tycker det är jättebra att man faktiskt kan radera affix nu också - väntat på den funktionen länge :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Sorry, jag behåller nog mina KT... Det händer ju att man lyckas byta KT mot MA på byteshandeln :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag har inte tid att försöka fixa fram en enhörning.. hinner inte sitta o passa tuden:mad: så på en vecka har jag bara hunnit prova 2 ggr. ingen hörning. imoron e jag inte hemma.. blää.
kan nån reservera en spansk horningshingst till mej?
mummas- Another Cinderella TACK!:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Öh, vad har jag missat? Plötsligt tar en halvtimmes dressyr bara 4,5 i energi från en av mina hästar, men för de andra tar det 5 som vanligt? Alla har full moral.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som skulle kunna tänka sig att ge mig en rova (mål)? Jag skickar självklart en tillbaka :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp