Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har det inte kommit fram? :O

*kollar*

Haha, det är bra om man stavar rätt på namnet! SÅ! Nu ska det finnas som gåva till dig! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du har redan fått svar, men jag gör så att jag har ett gäng "odla"hagar som jag bara använder för odlingar, och ett ganska stort gäng andra hagar som jag använder som hästhagar. Det är de hagarna jag roterar varje dag, så de hela tiden ligger på 100 %
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

är det problem med stallplatser??
Hittar inte några alls, eller jo till min bästa fanns men inte till dom med sämre färdigheter...? har aldrig hänt mig förut!
Gah, behöver 3 st ju :crazy:

(fick jag för att jag aldrig lär mig att boka stallplatser länge)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kom på att jag har ett ridcenter själv (som jag inte alls sköter om) så tänkte, ja! Jag bokar ju några till mig själv :idea:
Hade fullt, köper 3 nya men hinner inte ens boka dom innan dom är fulla :eek:
Köper 6 till och hinner preciiiis boka tre till mig själv innan alla är fulla igen:eek:
What??
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kom på att jag har ett ridcenter själv (som jag inte alls sköter om) så tänkte, ja! Jag bokar ju några till mig själv :idea:
Hade fullt, köper 3 nya men hinner inte ens boka dom innan dom är fulla :eek:
Köper 6 till och hinner preciiiis boka tre till mig själv innan alla är fulla igen:eek:
What??

Det hände mig med en gång, men då höjde jag tillfälligt färdigheterna till 1000, tills jag hann rservera till mig själv :). Men jag fattar inte vad som är så speciellt med idag, skitcenter brukar det ju alltid finnas.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh va snällt, men nu har jag löst det för stunden :)
Fast dina boxar hade säkert varit bättre än mina :P
Varför är det så dåligt med boxar?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Inte längre. Kvällstid finns det ofta inte ett enda ridcenter kvar, om man inte har bra hästar. För ett tag sen hände det t.o.m. att en hyfsad häst fick bli utan, den hade väl iaf 300-400 i färdigheter. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Någon som har en åsna som kan skicka en betäckning till min?

(Någon som har en Smaragd att skicka till mig?)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 065
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp