Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

reserverat :)

_corpsebride_: Haha Ja snacka om att jag blev paff! :D Och enda gången jag haft tur med nått :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Oj vad rik jag kände mig där ett tag :D
Danke!
Du får göra vad du vill med min, men stoppar du den i frizonen får du 1000e kan jag ju tipsa om :P
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

snälla ni, rota runt bland era hornishingstar.. ingen som har en spansk;)
jag vågar inte korsa eftersom den jag lånar stoet av vill ha fölisen..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Går bara att få hornisar av renraser fick jag lära mig ganska nyligen:)
Jag kan reservera en ny betäckning imorgon om det går bra? Eller hade du tänkt satsa på 6.23-betäckning redan?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Jag har nyligen börjat spela Howrse och håller på med uppdragen, men de verkar ha frusit fast? Jag har två hästar som är 4 år och 4 mån resp 3 år och 2 mån. Det sista uppdraget var att åldra den första hästen till 3 år. Nu är bägge hästarna över 3 år men ändå kommer inte uppdraget vidare? :confused: Vad ska jag göra?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack så mycket!:bump:
jassåå, då lärde jag mej oxo nåt nytt.. hoppas det fastnar ;)


nej bevaremej..jag satsar nog på kvällens tid !:D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Jag har nyligen börjat spela Howrse och håller på med uppdragen, men de verkar ha frusit fast? Jag har två hästar som är 4 år och 4 mån resp 3 år och 2 mån. Det sista uppdraget var att åldra den första hästen till 3 år. Nu är bägge hästarna över 3 år men ändå kommer inte uppdraget vidare? :confused: Vad ska jag göra?

Om jag kommer ihåg rätt (5 mnd sedan jag hade det uppdraget) ska det väl vara egen uppfödda hästar man ska åldra till 3 år, altså inte köpta eller "ägg" hästar
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har du testat att logga ut och logga in igen? Om hästarna blev över 3 år idag vill säga. :)

Ja, det var flera dagar sen, börjar tycka det är lite tråkigt att inte komma vidare :(

Om jag kommer ihåg rätt (5 mnd sedan jag hade det uppdraget) ska det väl vara egen uppfödda hästar man ska åldra till 3 år, altså inte köpta eller "ägg" hästar

Men den ena hästen är egen uppfödd, den är dotter till den första hästen, och bägge är ju över 3 år :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Man kan ju byta föremål med equus, jag har själv "köpt" föremål så.
Men nu kom jag på att jag kan ju sätta ut ett byte om att jag vill köpa ett föremål också.

MEN, det gick inte:confused: eller hur gör man?
Tex så skulle jag vilja lägga ut ett byte att jag betalar equus mot en kronostimer...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Man kan ju byta föremål med equus, jag har själv "köpt" föremål så.
Men nu kom jag på att jag kan ju sätta ut ett byte om att jag vill köpa ett föremål också.

MEN, det gick inte:confused: eller hur gör man?
Tex så skulle jag vilja lägga ut ett byte att jag betalar equus mot en kronostimer...

Du går in på Butike/bytesplatsen/hantera mina byten och väljer Kronos timer i rutan jag söker och sedan väljer du Equus i rutan Jag erbjuder, då kommer "Equus rutan" istället för "antal rutan" och du skriver i hur mycket du är beredd att betala fast du måste ha byten kvar för att det ska fungera:)

tillägg: ligger förövrigt en kronos för 200000 där nu, går ut om 10 min
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men jag kan inte välja equus i den rutan, bara i den rutan där jag väljer vad jag vill ha...
Hänger du med?
För annars blir det ju jag som lägger ut en timer för equus och jag vill göra tvärt om :p

Jo, har sett den men jag har inte 200 000:D
Köpte dock en för 60 000 igår!!!:bump:

Har byten kvar så det ska inte vara problemet...
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 066
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp