Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Någon vänlig själ som kan tänkas hjälpa mig med ett passköp:)?
LillaMy84 heter jag i spelet också och 359200 skulle jag tillfälligt vilja bli av med:)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapplån

Auughr!!! Jag har öppnat totalt 12 ymnighetshorn på internationella sidan, i förhoppning om att få en "Smaragd", dels hade jag några horn på lager, dels hade jag tio diamanter samt att jag fick två horn i hornen (och har skamlöst mycket pass och aldrig köper horn annars :p). Det bästa jag fick, utöver de två hornen i hornen, var en kronos timer och en grip. Resten var skräddarsytt träns och SÄMRE! :mad: På 12 horn!!

Nog för att jag började få slut på rovor, men jag hade hellre lagt några tusen av mina två miljoner equus på rovor än fått 90 rovor i hornen. ;) Tycker synd om alla barn som slösar bort sina dyrbara pass och bara får skit.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nej, den är jag inte intresserad av. Vill du ha tillbaka din?

Förresten så upptäcke jag just att jag också hade passköp möjligt idag, har du möjlighet att hjälpa mig? 209 820e...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Tackar! Och jag vill inte ha tillbaka den lilla filuren heller. Den jag fick av dig från ditt passköp kan bli en bra guldäppelhäst så han kanske kommer till någon nytta i alla fall... :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som kan tänka sig att hjälpa mig med ett passköp? Reservera en kuse för 350800 isåfall! :D Till nixehen

---

Någon som vill köpa nyx-paket? 4 pass/st!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Så, nu har jag köpt den :) Min första travare <3
Ska jag reservera en åt dig för samma pris?

Tack för hjälp!:)
Jaså? Ja, helt dum är hon inte, tog bara en av dem som skulle säljas ändå.:p
Har köpt den du lade ut nu också.

Är det någon som vet hur man hittar hemliga sidan nr.2?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Perfa, den kan du slänga iväg till Frizonen så får du 1000 pix :D

(travaren fick vandra till nixehen för hade ingen annan att skicka till henne :D Snacka om vandringspokal hos bukemedlemmar snart :P )
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

fast du, det är ju nå tjall på all statistik och alla uppdateringar idag. Rankingen har inte uppdaterats än, det brukar den göra kl 07.15. Så troligen så stämmer inte antalet hästar som står i katalogen med hur många som faktiskt finns. Så du får nog avvakta tills de fått ordning på rankingen igen :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja det är riktigt irriterande! För jag vill få igång rankingen så jag kan se mina Lusitano enhörningar på listan :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 067
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp