Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hej!
finns det nån som vill reservera en hornishingst till betäckning för ikväll?
rasen är spansk! skulle vara glad o tacksam, så jag kan lämna tillbaka hornisstoet sedan!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag kan reservera, vad heter du och vad heter hästen?

*kl*
Men vafan.. OWs gratulationer igen:grin: Vad 17 ska man med det till? Iom att det här med gratulationerna är ett återkommande fenomen känns det ju som att dom måste betyda nåt?:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Rankingen är ju delvis baserad på besök av sin sida, och besök får man ju (mest av) via gratulationer. Annars ska det väl inte vara så viktigt? :) Men ja, det är ju en ruggigt tråkig "gåva"...
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapplån

Det här med att ge äpple till en annan spelares häst, ger det mig något? Att det ger hästen moral (?) har jag märkt men jag har inte noterat någon fördel för mig som äppelutdelare.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

håller fortfarande på att bluppa upp min hingst! Lagt till några sm föremål idag nu.. 4 vinster på 2 dagar är inte bra...:mad: anmält honom säkert i över 40 tävlingar :crazy:

/rant
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Fanns det inte ett forum förut där man kunde annonsera efter betäckningar, annonsera ut hästar osv? Skulle behöva ha tag i någon bra fjordhingst till mina ston, de som kommer ut på offentliga är inte på långa vägar tillräckligt bra...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nix, ger inte dig ett skit. Jag brukar ge äpplen för att hjälpa mina kompisars hästar med moralen eller för att visa att jag har uppmärksammat dom :) Då oftast när vi avlar och jag väntar på ett föl.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Platsannonser finns ju :)
Samma sida som försäljningar, högst upp (en knapp, bläddra i platsannonserna tror jag det står).
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Fanns det inte ett forum förut där man kunde annonsera efter betäckningar, annonsera ut hästar osv? Skulle behöva ha tag i någon bra fjordhingst till mina ston, de som kommer ut på offentliga är inte på långa vägar tillräckligt bra...

Du får jättegärna säga till mig om du hittar någon :angel:. Platsannonserna är ju ett alternativ som cambodia skrev, men jag behöver ett karmapoäng till :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Är det någon här som är sugen på Hestias gåva och kan betala bra för den? Du behöver även vara villig att lämna bort ditt hornissto i 10 dagar då enda sättet att få den är att sälja hornis till mig så jag kan placera Hestias på den och sedan kan du köpa tillbaka den efter 10 dagar. Svara här eller på howrse, Meelio heter jag där :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Någon som har lust att köpa en häst för 40300 som jag sedan köper tillbaka för samma pris för att uppnå ett mål?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Någon frivillig som vill byta bort ett guldäpple till mig? Jag kan erbjuda equus eller 1x Poseidons hästskor :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 067
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp