Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Äsch jag bara upprepar vad andra sagt. :o

Längtar efter nya pälsarna, fanns en hel del fina denna gång!
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ska du byta till dig en, eller bort dig en hestias?

Ska byta bort en så den som ska ha den måste ju våga lämna bort sin hornis i tio dagar för att jag ska kunna sätta den på hästen och sen sälja tillbaka den. Förstår ju om det känns osäkert för den som ska ha den, hornisarna är ju värda ganska mycket :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Och det går inte att byta den på något annat sätt än att byta häst?
Fast ändå, så farligt är det ju inte att byta häst i 10 dagar.
Bara man får tillbaka den sedan så. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kan inte komma på något annat sätt att byta den på eftersom att den inte går att ge som gåva eller byta på byteshandeln. Det är också enda sättet jag hittat i forumet när folk frågat om det!

Nä, det är klart dom kan vara utan pållen ett tag men dom ska ju våga lita på att dom får tillbaka den också! Det finns nog ganska många som är oärliga såna situationer!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Fölscheman finns om man googlar på Craxor foal games. Annars får du väl vänta med att bluppa den tills den har en ny stallplats :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Danke. Ska kika på det. Det dumma är att det är en enhörning som jag egentligen verkligen vill använda mig utav! Hah
klantarsle man är!! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo sant. Men lite måste man ju våga för att vinna? :D
Vad ska du ha för Hestias gåvan då?


Har en som är villig att ge filosofens och morfeus för den, men det var innan h*n visste hur bytet var tvunget att gå till så nu funderar h*n om h*n vågar så att säga ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hur har ni gått till väga med målet om att föda upp en enhörning?
finns det nån som skulle vara villig att leasa en till mej? eller måste man bara köpa en själv?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

och kan man säga upp sej från en stallplats själv,o hur i såfall. skulle verkligen måsta få min häst till ett stall med hälsomysli(? eller vad det nu är)..hon dör innan hon fyller 30 annars!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du kan inte själv byta stallplats åt hästen men du kan ju alltid försöka mejla ägaren till stallet och be den att sparka ut din häst.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

hur har ni gått till väga med målet om att föda upp en enhörning?
finns det nån som skulle vara villig att leasa en till mej? eller måste man bara köpa en själv?

Du kan få låna en av mig om du vill? Men då vill jag ha både stoet och hornfölisen sen:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

och kan man säga upp sej från en stallplats själv,o hur i såfall. skulle verkligen måsta få min häst till ett stall med hälsomysli(? eller vad det nu är)..hon dör innan hon fyller 30 annars!

Du kan också strunta i att ta hand om din häst tills den blivit utackorderad från ridcentret den är i, då åldras den ingenting och du kan sen inackordera den i ett ridcenter du hellre vill vara i :laugh:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jättegärna! det skulle vara toppen, självklart får du fölet!
hör av dej på horwse, mummas heter jag!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Är det värt att ge en kronostimer för ett y-horn? Timern är ju värd ett pass mer, men å andra sidan dyker det ju då och då upp tävlingar (typ fruktsallad och pussel) där man verkligen behöver y-horn ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 067
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp