Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Om du äger en Krösus, får du ett pass den 13 varje månad under förutsättning av att du skötte om den dagen innan (den 12), står också som gift har jag för mig:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, det är klart det är okej. :3
Tack förresten, för välkomnandet!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Varsågod, känn dig som hemma :)


*KL*

Kollade om det fanns åsnor till salu. Guud så söta åsnefölen är!! Åh, jag vill ha! :bump:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Om du äger en Krösus, får du ett pass den 13 varje månad under förutsättning av att du skötte om den dagen innan (den 12), står också som gift har jag för mig:)

Man behöver inte sköta om den, bara vara inloggad :) Jag har inte skött om min Krösus en enda gång, ändå får jag pass av honom :D

Ackela: Om man får pass tack vare karma så står det "Karma" i passhistoriken.

esmilo: Välkommen!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

mysko, jag skötte inte om min Krösus förra månaden, och fick inget pass. Men denna gång var jag noga med att rykta och mata honom, och fick ett pass...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nu har jag tt trögt moment här, men vad betyder den där listan med massa namn? Är det vilka användarnamn alla har på Howrse och här? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

precis ;)

kl
gisses vad tinker enhörningar var eftertraktat.. finns en ute på försäljning för 1 milj, än så länge :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

vad är en krösus då?

jag fattar mej inte på mina hästar. en har inga tjocka texter alls i färdigheterna, när man klickat på genetik alltså. o sedan den andra som är dålig i alla färdigheter? är det olika på olika hästar, eller borde alla som är av samma ras ha samma färdigheter de e bra på..snabbhet ,dressyr osv..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

nu har jag köpt 6 hästar på auktionen, bara för att få upp hästantalet till 38.känner mej riktit dålig,för jag skickade dem raka vägen till frizonen:(

nu har jag 3 hopplösa mål.eller 2 hopplösa.och ett svårt.
har en häst som närmar sej 30 vilket den skall enligt målet,men jag tror den hinner dö före det,hälsan e dålig.
sedan var det fölen som ska lekas med så deras GP höjs 1,2.kommer aldrig att hända, edftersom jag inte följer nåt schema.
och nu- fixa en enhörning..hur i herrans namn ska det gå till?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

nu har jag köpt 6 hästar på auktionen, bara för att få upp hästantalet till 38.känner mej riktit dålig,för jag skickade dem raka vägen till frizonen:(

nu har jag 3 hopplösa mål.eller 2 hopplösa.och ett svårt.
har en häst som närmar sej 30 vilket den skall enligt målet,men jag tror den hinner dö före det,hälsan e dålig.
sedan var det fölen som ska lekas med så deras GP höjs 1,2.kommer aldrig att hända, edftersom jag inte följer nåt schema.
och nu- fixa en enhörning..hur i herrans namn ska det gå till?

Om du har en svart orkidé så kan du ge den till din gamla häst så ökar hälsan ;)


Om du vill ha ett fölschema du kan följa så har jag ett, kan skicka det till om du vill :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

om den inte är fetstilad så är den inte fulltränad, du får tävla och rida, det är det enda som ger träning i de egenskaper.

tex, tävlar du hoppning så ger det +hoppning, +snabbhet, +dressyr
(du ser efter att du anmält en häst till en tävling, under historik, vilka tävlingar som ger vad, om tävlingen bara ger -energi, så betyder det att den har fått all träning den kan få i just tävlingen)

det är olika på olika raser, det är alltid de 3 egenskaperna som har högst nummer, som är hästens 3 bästa egenskaper :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack ces !!!
nu fick jag kläm på färdigttränat. då e det bara hästen kvar som är dålig på allt?

jag fick ett fölschema tidigare, men det funkande inte, för jag hade inte rovor o morötter o om jag lekte så länge som det stod, så var energin på noll.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har ingen krösus (Vad är det :confused:) och fick det igår den 17e så det sprack .. konstigt, men man ska ju inte klaga när de tillkommer oväntat, värre hade varit om de försvann ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

tack ces !!!
nu fick jag kläm på färdigttränat. då e det bara hästen kvar som är dålig på allt?

jag fick ett fölschema tidigare, men det funkande inte, för jag hade inte rovor o morötter o om jag lekte så länge som det stod, så var energin på noll.

Det finns fölscheman som funkar även utan morötter, men rovor måste man ha. Och helst morötter också.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Du har möjligen inte ett fölschema utan morötter?
Hade min fölunge på ett center som plötsligt står utan morötter, och jag ska precis börja bluppa den :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
246
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 067
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp