Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kalaspinglan vill vara med i lotteriet!!

KL
Förresten, saknar många av er som Howrsevänner. Lägg gärna till mig där :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Grr.. lade upp en hingst igår på direkt för 5000e + 5 pass. en med 470 i genetik. Tror ni inte att marwil lagt upp en mängd med hästar som har 472 i genetik för 500e + 5 pass osv. Så bara att annulera säljningen och börja träna upp hästen eftersom jag aldrig kommer få honom såld annars för det priset. Och man vill endå inte ge bort sin häst "gratis".

Är inte sur på marwil eller nått , jag förstår varför hon gör som hon gör , hon vill ju ligga på toppen . Men varför inte ens ge någon annan en chans då hon endå har hästar med över 500 i genetik :S
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag heter för övrigt lanjri på howrse, om du skulle behöva mitt nick :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Fick precis en ballong med 6 ÅP, någon intresserad? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Okej, lägg till mig så skickar jag :) heter likadant som här, med små bokstäver.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

jag får bara tråksaker i mina ballonger...

jag lottar ut slupmässigt bland mina vänner på horwse..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag får också mest äpplen och rovor, de skickar jag ut helt random. Ibland lyckas jag få ÅP eller nåt träns eller så.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Hittills är det 12 anmälda till utlottningen. Skoj. :) Nu väntar jag bara på lottdragaren.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL.

Är det bara jag som tycker det går trögt på försäljningarna? Har flera fina hästar ute för vad jag tycker är billigt men ändå är det ingen som köper?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nej jag tycker också det går jäkligt trögt.. Har haft 2 arabhingstar ute till salu nu ett bra tag, men det är ingen som köpt dom ännu. :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Samma här, och då har jag ändå haft flera olika raser till salu.. Nån gång borde dom väl bli sålda tycker man :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 075
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp