Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo man tycker ju det. Wow, såg nu att jag fått ETT bud på en av mina hingstar som ligger på auktion. Haha, jaja.. alltid nåt ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

har inte läst igenom hela tråden men lägger mig i ändå :p

Tycker också det är trööögt att sälja hästar nu för tiden!
Kanske nån av er är intresserad av mina till salu?? :D titta gärna in på min sida!
Behöver pass (eller ymnighetshorn) till det där jäkla målet "hitta ymnighetshorn i ett ymnighetshorn" snark... vet inte hur många jag har öppnat nu!

heter cambodia på howrse, söker gärna fler vänner också! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Eftersom lottdragaren inte har dykt upp än så kör jag själv. :)

Vinnaren är ...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

... _CorpseBride_ (supero). Grattis! Lägger till dig som vän och så skickar jag hornet sen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapp

Jag söker guldäpplen och kan tänka mig att byta mot andra enpass saker, det jag har är: molntapp (5 st), sjöhäst (3), dafnes (2), guldsporrar (2), apollos lyra, svart orkidé, fruktbarhetsspö, eolus vind, poseidons sadel.

Sen har jag prylar som är värda lite mer där jag kan tänka mig att byta mot ett äpple samt ett pass eller flera äpplen, nämligen: poseidonpaket (2), morfeus armar (2), filosofens sten, plutos pergament, herapaket.

Har även ett 5:e element, är öppen för bytesförslag där. :)

Edit: vill byta till mig en medusas blod också!

Jag har både äpple och medusas blod jag inte har nån direkt användning för:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Fast ärligt talat så lägger marwil kopiösa mängder med pengar på Howrse, jag förstår om hon vill få igen lite av det. Har för mig att hon alltid säljer hästar som ligger ett visst antal under sina bästa i gp.

(Löööv that nick... kalaspinglan... hysteriskt kul! :p)

Tack :D Har precis vant mig vid det, tror jag gillar det nu.

Förresten, nån som har nåt fyndigt förslag på affix till Lusitano-toppen? Helst med lite anspelning på kalaspinglan.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Stackare! Jag hade jätteotur i början, nu har jag på nåt sätt fått ihop 4 hornisar i mitt stall :o
Fick nyss en svart liten hingst, sååå fin! :D

Hehe grattis :D Jag vill bara ha en enhörning så att jag kan klara målet, sen återgår jag till vanliga hästar :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ah, just det! Du kan ju få låna ett sto av mig om du vill, dock har den gråa fått några nu... har en vit som aldrig fölat, kanske den är nåt att satsa på? (för ung, måste åldras 2 ggr till)
Om du vill testa med en annan menar jag :p

fullblod är det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ah, just det! Du kan ju få låna ett sto av mig om du vill, dock har den gråa fått några nu... har en vit som aldrig fölat, kanske den är nåt att satsa på? (för ung, måste åldras 2 ggr till)
Om du vill testa med en annan menar jag :p

fullblod är det :)

Och av mig kan du få låna fjordston. :)

Men vad snälla ni är! :) Jag tänkte göra ett försök till med hästarna jag lånat av SandraW, funkar det inte då så testar jag gärna en annan häst :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag vann inte lotteriet, men fick en Y-hornsballong av en annan vän istället. Sann lycka! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ingen som vill byta ett yhorm mot något? :)

Har detta att byta med:
Molntapp x 3
Poseidons hästskor x1
Pandoras ask x 2
Dafnes lagerkrans x 2
Sjöhäst x 1
Boreas utfall x 1
Ungdomens vatten x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag gör såhär: Tränar för all energi
Mat, rova, vatten, klappa, rykta, morot om de finns
Sen så får man alltid mer procent än 20% kvar, för den överblivna procenten så leker jag, tränar mer eller liknande. Sen brukar jag om jag känner för att lyxa till det ställa i hage eller box ett tag i samband med fodring och de :)

Optimalt vet jag inte, men okej.

Ett tips när all energi är förbrukad, först klappa, sedan vatten, rova och morot i valfri ordning och till sist mata så ger matningen max energi. Matningen ger mindre energi ju lägre mätaren står.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo, de skiljer lite. Jag har inte tänkt så mycket på i vilken ordning jag ger, utan brukar bara klicka på alla dessa "övrigt knapparna" :)

Men, så har jag börjat göra nu när jag fick veta energiskillnade på klappen :) På maten upplever jag inte någon skillnad på mina hästar, men jag kan ju göra fel :)

Men man tackar! :) Speltips är alltid bra :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ingen som vill byta ett yhorm mot något? :)

Har detta att byta med:
Molntapp x 3
Poseidons hästskor x1
Pandoras ask x 2
Dafnes lagerkrans x 2
Sjöhäst x 1
Boreas utfall x 1
Ungdomens vatten x 1

Kan befria dig från Boreas:angel:
Reservera den till Unicorn63 så hämtar jag ut den på måndag när jag får byta igen:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 075
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp