Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har köpt tillbaka din :) Vill du ha igen den sen? Tack så jättemycket för hjälpen! :bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Nejdå de var någon skithäst jag köpte för att samla åp (dock gav den inga åpn)
Jag köpte en drös med skithästar idag för att samla åt mig det sista åp:t men tro nu inte att jag fick nått åp utav dom inte
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Jag kunde tydligen inte hålla mig borta, hade ju bestämt mig för att sluta men men :angel:

Ni som inte lägger pengar på spelet vad gör ni? Känns som att jag inte kan göra så mycket annat än skaffa ÅP samlare samt åldra passhästar. Så det går lite seeegt.

(Kentaur)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja den var rätt kul :D Dock hade jag inte chansen att skaffa Safir, vill verkligen ha den hästen. Och självklart ska jag ha sån otur med Y-horn nu när chansen finns igen :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Fick en ballong med ett y-horn, dock ingen Safir när jag öppnade. Får väl ta och lotta ut hornet till någon av er då. :) Anmäl er i tråden så drar jag en vinnare vid 17-18 tiden imorgon. Eller om det är någon som råkar har en ballong med ett y-horn liggandes så kan vi köra på ett byte istället. :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Förresten, hur lång tid tar det innan kopiorna försvinner? Det är ju inte bra om hornet är borta tills imorrn eftermiddag. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Knapp

Jag söker guldäpplen och kan tänka mig att byta mot andra enpass saker, det jag har är: molntapp (5 st), sjöhäst (3), dafnes (2), guldsporrar (2), apollos lyra, svart orkidé, fruktbarhetsspö, eolus vind, poseidons sadel.

Sen har jag prylar som är värda lite mer där jag kan tänka mig att byta mot ett äpple samt ett pass eller flera äpplen, nämligen: poseidonpaket (2), morfeus armar (2), filosofens sten, plutos pergament, herapaket.

Har även ett 5:e element, är öppen för bytesförslag där. :)

Edit: vill byta till mig en medusas blod också!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 075
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp