Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Har skickat vän förfrågan, klicka på vilken du vill:)

Nu är det nattinatt, sov gott när det är dags.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kan tänka mig att byta följande mot pass och/eller y-horn.

Helios Stråle x3
Sjöhäst x2
Medusas Blod
Molntapp
Filosofens Sten
Svart Orkidé
Dafnes Lagerkrans
Harmonipaketet

EDIT: Har även två Fenix.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Desperat efter ÅP, så har ni några ballonger så är jag väldigt tacksam om ni vill kasta dom på mig :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Någon som har lust att slänga iväg en rova åt mig på internationella.
sg99anli nickar jag där också. Måste klara ett mål :/
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Kl.

Äsch, som jag tidigare skrev så är det svårt att sälja hästar! Och jag behöver pass, är det någon som letar efter bra hästar och vill betala med pass så har jag flera stycken fina ute till försäljning. 3 Connemaror och en Trakehner. Trakehnern var den första på Howrse som hade 100 i blup och betäckte. Så han har fina avkommor efter sig och mycket utrustning!

Connemarorna ligger bra till i listorna. Väljer man den privata försäljningen och klickar på Connemaror och sedan genetik så man får dom i ordning (Högst - Lägst) så finns mina tre med på den första sidan..

Annars så är det bara att gå in på Torsdag som jag heter och se på hästarna... Alla hästar heter ◊ CONNΞMARA ◊ i affix.

Okej, tråkigt med en annons men är i behov av pass...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Jag har precis spenderat 10 000 på inackorderingsavgifter... Suck! Måste börja bygga ut ridcentret tror jag.
Har lagt till några av er som vänner också. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL

Blev rätt överaskad nyss när jag öppnade ett PM med titeln "betäckning" tänkte att de va någon som ville avla med någon av mina topp hingstar , dock ville hon ha betäckning av en skit häst som jag fått vid betalning XD
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag behöver hjälp både på svenska och internationella sidan med passköp, så är det någon med tillgång till privata försäljningar som kan tänka sig att hjälpa så hojta gärna till. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Läste förut idag i tråden att du var i behov av ÅP, så jag slängde iväg ett par till dig :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Vad är orkideérna till för?

kl
Hur många ballonger har ni fångat? Jag har bara hittat 9 st totalt, känns väldigt lite...:confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
252
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 075
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp