Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja, får väääldigt sällan. Förut trodde jag det hade med hästantalet att göra, men ingen skillnad sen jag dubblade antalet. Sen funderade jag på om det har med karmapoängen att göra, men har fått färre ufon sen jag fick mer karma ;)
Trist är det i alla fall, men fick mer ballonger än jag brukar få ufon. Jag är ändå inne ganska ofta, varje dag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Får inte byta mer än en gång med samma spelare inom en vecka tydligen..
Men då skickar jag den till dig så får hon den därigenom:):bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Men vad skumt, undrar hur det bestäms egentligen. För det är ju rätt stor skillnad på våra 10-15 och 30 som en del har fått.

KL

3 enhörningar av 3 försök! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Får inte byta mer än en gång med samma spelare inom en vecka tydligen..
Men då skickar jag den till dig så får hon den därigenom:):bow:

Nu är bytet fixat och hästen köpt. Har lagt upp en häst till dig, problemet är bara att jag helst vill ha ponnyn tillbaka, eller om du har någon annan fullvuxen ponny som är "bud". Lägger upp den för 500 extra så jämnar det ut sig när jag köper tillbaka den/en annan ponny, ok?

Kom ju på efter att jag köpt Klara att jag inte hade någon oönskad häst. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag hängde inte riktigt med:p Men kan hålla hästen och skicka tillbaka efter 10 dagar om du vill:)
Medusas blod är på väg till dig via dengra:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

:D Döpte om henne till Klara Vandrar så hon känns igen, får vi se hur långt hon kommer:p

Du kan få låna horning av mig också om du vill.. Har några yngre förmågor, den 100-bluppade hingsten är ju ingen mening o låna ut, uppe i 29 avkommor varav den jag fått efter honom fortfarande är den enda utan horn:rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha stackars liten :D

Vad har du för ras på den? Tänkte om det är lätt eller svårt att hitta hingst :)

För övrigt har jag sjukt tråkiga mål just nu... 1. Nå 41 dagars tjänstgöringstid, 2. Nå 59 dagars tjänstgöringstid, 3. Föd upp en enhörning... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 074
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp