Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag har kastat 32 st kommer nog knappast hinna kasta fler , bara om jag råkar hitta någon ikväll :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

har 1 åp i ballong, nån som vill ha? :)

och grattis till Safiren, till de som fick den ^^
försökte ett par y-horn, men icke sa nicke.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

vad hette du i spelet? ^^
(jag och komma ihåg namn är som vatten och olja)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Hihi, ingen fara. Likadant som här, med små bokstäver :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo men jag bjuder på det. :) Du får gärna hjälpa mig med att köpa ett pass för min reserv också :angel:. Jag heter eyz i spelet, vad heter du?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

får nog vänta tills imorrn efter uppdatering på ballong, hittar dig inte i rullistan >.<
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jo men jag bjuder på det. :) Du får gärna hjälpa mig med att köpa ett pass för min reserv också :angel:. Jag heter eyz i spelet, vad heter du?

Åh:bow:
Heter LillaMy84 där också.. Skicka vänförfrågan bara så kan vi fixa både pass och byten:)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Yeey! Grattis!:D

Jag har hittat ett Y-horn, någon som är intresserad nu medan chansen fortfarande finns till en safir?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
249
Senast: Lavine
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 074
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp