Naturligtvis. Men när det sker 9/10 gånger som börjar man fundera...
Du är väl inte tillräckligt intressant om det händer hela tiden.
Som andra sagt innan, Tinder kanske inte är rätt ställe för dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naturligtvis. Men när det sker 9/10 gånger som börjar man fundera...
Men det kanske inte alls är känslostyrt? Hon satt på toa/bussen/väntade på läkarbesök och hade tråkigt och chattade under tiden? Någon mer intressant/snyggare/etc började skriva? Det du skrev kanske är mycket "värre" än du tror? Alltså, Jesus i lådan vad många män jag träffat som är totala mansbebisar och känslostyrda. Precis som @EmmaBovary skrev så har du kanske bara inte hamnat i en situation där du märker det?Men det är ju inte bara jag som upplever det så ?
På tinder tex, så kan man ha långa konversationer. Så helt plötsligt slutar hon bara att svara...
Det känns verkligen som att råkar man säga ett ord/mening fel så kan hennes intresse hoppa från intresserad till inte alls intresserad längre. Känslorna är verkligen upp och ner...
Det känns inte för mig alls rationellt.
Ja! Och hade det varit jag hade jag nog vänt tankarna inåt istället. Typ, vad gör jag som gör att 9 kvinnor av 10 inte vill prata med mig speciellt länge?Naturligtvis. Men när det sker 9/10 gånger som börjar man fundera...
Varför inte? Men alltså, min poäng här var ärligt talat välvillig, jag tror inte att du tjänar på att tänka att det är typiskt kvinnligt att tänka irrationellt på relationer, istället för att inse att du själv kanske är lite för fyrkantig gällande dina förväntningar. OM det nu skulle vara typiskt kvinnligt, så kan du ju ändå inte göra något åt det? Du kan däremot göra något åt ditt eget förhållningssätt.Det tror jag inte...
Problemet är att jag inte vet exakt...Ja! Och hade det varit jag hade jag nog vänt tankarna inåt istället. Typ, vad gör jag som gör att 9 kvinnor av 10 inte vill prata med mig speciellt länge?
1. Ingen brud är skyldig att ge dig feedback.Problemet är att jag inte vet exakt...
Feedback lika med noll![]()
Jag måste ju veta vad jag gör för fel för att kunna bli mindre fyrkantig i så fall...Varför inte? Men alltså, min poäng här var ärligt talat välvillig, jag tror inte att du tjänar på att tänka att det är typiskt kvinnligt att tänka irrationellt på relationer, istället för att inse att du själv kanske är lite för fyrkantig gällande dina förväntningar. OM det nu skulle vara typiskt kvinnligt, så kan du ju ändå inte göra något åt det? Du kan däremot göra något åt ditt eget förhållningssätt.
Problemet är att jag inte vet exakt...
Feedback lika med noll![]()
1. True.1. Ingen brud är skyldig att ge dig feedback.
2. Här har du fått oceaner av feedback! Så mycket! Och du tar till dig cirka inget av det.
Men vem skriver feedback på Tinder?
Det är dejtingapp, inget utvecklingssamtal.
Om jag tycker någon är ointressant/tråkig/dryg/whatever så struntar jag i att svara.
Jag sitter inte och skriver feedback till folk![]()
Fast det tror jag nog att du själv har lite koll på egentligen? Kommer inte ihåg exakt, men skrev du inte om någon du pratat med rätt nyss, där du visste att du lät lite "hård" en dålig dag och att du var medveten om vad du sagt som gjorde att det skar sig? Är väl möjligt att börja därJag måste ju veta vad jag gör för fel för att kunna bli mindre fyrkantig i så fall...
Det sker definitivt med en stor del av männen också, och det behöver inte alls bero på att du sagt något tokigt. Jag har råkat ut för det många gånger, nuförtiden rycker jag bara på axlarna åt det och fortsätter tills jag får en matchning igen. Och innan du ens hamnar där, jag matchar med många, skriver alltid först, men säkert 60% av dem skriver aldrig tillbaka och blir därmed avmatchade.Naturligtvis. Men när det sker 9/10 gånger som börjar man fundera...
Mmm, kanske har ett hum...Fast det tror jag nog att du själv har lite koll på egentligen? Kommer inte ihåg exakt, men skrev du inte om någon du pratat med rätt nyss, där du visste att du lät lite "hård" en dålig dag och att du var medveten om vad du sagt som gjorde att det skar sig? Är väl möjligt att börja där![]()
Nope, det får du söka fram själv. Typ alla dina trådar/trådar som till slut handlar om ditt dejtande innehåller så många tips och tankar från kloka kvinnor (och några kloka män). Lätt hittat om du vill.2. Som vadå ?
Men så är det ju, i kontakten med andra människor är saker sällan glasklara. Man får försöka känna in och göra det bästa av situationen. Alternativt fråga rätt ut, men det kanske inte heller är något som passar sig i alla situationer (som @Bison var inne på är det skillnad på dejting och ett utvecklingssamtalMmm, kanske har ett hum...
Men kanske har jag helt fel också...
Men så är det ju, i kontakten med andra människor är saker sällan glasklara. Man får försöka känna in och göra det bästa av situationen. Alternativt fråga rätt ut, men det kanske inte heller är något som passar sig i alla situationer (som @Bison var inne på är det skillnad på dejting och ett utvecklingssamtal).
Det går inte att förstå sig på kvinnor/män /människor. Det är kontentan.Kontentan är då att buke kan inte lära mig att förstå sig på kvinnor utan jag måste lära mig själv ?![]()
Vissa lyckas ju bättre än andra...Det går inte att förstå sig på kvinnor/män /människor. Det är kontentan.
Du måste sluta leta efter manualen för kvinnor.
Så är det ju alltid. Man kan få kunskap serverad på silverfat men ta in den, det behöver man göra själv.Kontentan är då att buke kan inte lära mig att förstå sig på kvinnor utan jag måste lära mig själv ?![]()