Stora Herotråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu var iofs tipset han gav främst att ta kontakt och för när det kommer till att förändra mansgrisarna så är det inget varken jag eller de schyssta killarna kan göra för de kommer att fortsätta skriva som idioter oavsett och att inte svara på de som faktiskt beter sig kommer definitivt inte att förbättra den situationen utan mer troligtvis tvärtom bara leda till att de enda som kommer skriva är personerna som bara spammar och inte bryr sig om mottagaren.
Förvånansvärt många schyssta killar är förvånansvärt jävla grisiga. Påpekar man att det var ofräscht skrivet så får man alltid svaret "hehe tänkte att det nog kunde vara lite too much" SOM ATT DET SKULLE VARA FÖRMILDRANDE ATT DE SJÄLVA FATTAT ATT DET VAR GRISIGT SAGT...

Nu är du väldigt nära när du pm-ade en bukefalist som var ledsen för att hon var singel och frågade om hennes kroppsstorlek.

Ditt förakt mot överviktiga är otroligt stötande.

Vad har det mer förakt att göra?
De flesta dras till de dom är attraherade av...
@niphredil har ju också sagt att hennes kille tyckte hon var skitsnygg när dom sågs. Det är rätt troligt att hennes kille attraheras av just smala tjejer också. Förutom hennes fina personlighet naturligvis.

Det är bara ren logik :). Men ja det är inte meningen att var stötande.

Vad har det mer förakt att göra?
De flesta dras till de dom är attraherade av...
@niphredil har ju också sagt att hennes kille tyckte hon var skitsnygg när dom sågs. Det är rätt troligt att hennes kille attraheras av just smala tjejer också. Förutom hennes fina personlighet naturligvis.

Det är bara ren logik :). Men ja det är inte meningen att var stötande.
Föraktet ligger i att du gör kroppsform till en avgörande faktor. Om din tjej går upp ska du hjälpa henne med kost och träning, du frågar om niffes man verkligen blivit intresserad om hon varit tjock och för bukefalisten antydde du kroppsform som orsak till att hon var singel. Det är ett otroligt förakt mot de som läser tråden och inte är pinnsmala.

Föraktet ligger i att du gör kroppsform till en avgörande faktor. Om din tjej går upp ska du hjälpa henne med kost och träning, du frågar om niffes man verkligen blivit intresserad om hon varit tjock och för bukefalisten antydde du kroppsform som orsak till att hon var singel. Det är ett otroligt förakt mot de som läser tråden och inte är pinnsmala.

Det är inte avgörande. Det finns nån som attraheras av alla typer av kroppsformer.

Men det är ingen hemlighet att smala har det lättare på dejtingmarknaden.

Förvånansvärt många schyssta killar är förvånansvärt jävla grisiga. Påpekar man att det var ofräscht skrivet så får man alltid svaret "hehe tänkte att det nog kunde vara lite too much" SOM ATT DET SKULLE VARA FÖRMILDRANDE ATT DE SJÄLVA FATTAT ATT DET VAR GRISIGT SAGT...
Och då fick den grisiga killen ett svar ändå? Det är ju bara sluta svara/ta bort när personen visar en grisig sida men jag förstår inte riktigt kopplingen till att inte svara alls på ok mail/meddelanden.

Personlighet måste finnas.
Man vill inte leva tillsammans med en taskig personlighet och snygg kropp. För enbart sex , absolut. Men inte i ett långvarigt förhållande.

Jo, umgicks en del med en tjej genom en jobbtäff. Hon hade väldigt charmig personlighet , glad, trevlig och söt. Så jag kunde känna lite dragning till henne. Men jag var inte sexuellt attraherad av henne. Utan det var en annan typ av attraktion.
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Verkar som att i alla trådar så boxar du in dig i ett litet hörn och när du inte får det du vill så är det fel på alla andra.

Har man en smal preferensram och inte är intresserad av att utveckla den får man nog stå ut med att man kommer vara ensam väldigt länge, om än kanske för alltid.

Men du får nog inse att det har inte att göra med varken din längd, att tjejer har andra preferenser eller något annat. Utan det handlar om att du boxar in dig i ett hörn.

@Zorro - när jag nätdejtade svarade jag först på alla mail. Men efter X gånger blivit tjatad på, kallad saker som inte lämpar sig i skrift och fått veta att jag aldrig skulle hitta någon om jag inte träffade just den personen lade jag ner. Jag är hellre ohyfsad än blir kallad allt möjligt.
Självklart!
Efter ett tag förstod jag ju också att det för en del kvinnor blir extrema mängder meddelanden och att det är omöjligt att svara.
Det var mer första intrycket, sen gillade jag läget 😃

Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Verkar som att i alla trådar så boxar du in dig i ett litet hörn och när du inte får det du vill så är det fel på alla andra.

Har man en smal preferensram och inte är intresserad av att utveckla den får man nog stå ut med att man kommer vara ensam väldigt länge, om än kanske för alltid.

Men du får nog inse att det har inte att göra med varken din längd, att tjejer har andra preferenser eller något annat. Utan det handlar om att du boxar in dig i ett hörn.
Att tjejer har andra preferenser stämmer ju? Det finns tjejer han är intresserad och attraherad av men det är inte ömsesidigt och då beror det väl antagligen på att tjejerna har andra preferenser som han inte faller inom?

Så är det inte alls.
Det är väldigt många tjejer jag swipar höger på Tinder som faller in i min preferensram. Betydligt mer än dom ytliga bukefalisterna i dejtingtråden.

Men absolut, jag har inte samma valmöjligheter så för mig begränsas det ju.

Men @Hero , jag har gått upp 15 kilo sen jag träffade min man. Du har fel. Min man är med mig oavsett min vikt, han är attraherad av mig för andra saker än vad som står på vågen.

Återigen - de frågor du ställer sig så otroligt mycket om dig. Och det är sorglig läsning.

Att tjejer har andra preferenser stämmer ju? Det finns tjejer han är intresserad och attraherad av men det är inte ömsesidigt och då beror det väl antagligen på att tjejerna har andra preferenser som han inte faller inom?
Jo givetvis har tjejer andra preferenser. Men det handlar knappast om BMI (på samma sätt), hans längd eller liknande.
Han har ju startat ett par trådar som handlar om varför tjejer inte har honom som sin preferens (mer eller mindre).

Jo givetvis har tjejer andra preferenser. Men det handlar knappast om BMI (på samma sätt), hans längd eller liknande.
Han har ju startat ett par trådar som handlar om varför tjejer inte har honom som sin preferens (mer eller mindre).
Ja nej han blir ju inte bortsorterad på hans kriterier utan på deras. Jag tror inte heller att det främst handlar om längd eller ens utseende utan andra saker.

Så är det inte alls.
Det är väldigt många tjejer jag swipar höger på Tinder som faller in i min preferensram. Betydligt mer än dom ytliga bukefalisterna i dejtingtråden.

Men absolut, jag har inte samma valmöjligheter så för mig begränsas det ju.
Och istället för att fundera på varför de inte anser dig lika attraktiv som du anser dem, så bestämmer du dig för att det är på grund av en massa förutfattade meningar du lurat i dig själv så att du ska slippa se sanningen.

men alltså. herregud varför måste saker ältas oändligt för dig @Hero?

Det är precis sådan beteende som skrämmer bort tjejer. Tror faktiskt då jag va singel att någon kille skrev till mig på liknande sättet. Typ sådär älta saker oändligt. Han blev fett dissad kan jag säga. För otroligt många kvinnor retar sig oändligt på det mönster där. Learn, listen and move the frack on.:devil::cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 499
Senast: Ava22
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 379
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 475
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka