Sant, jag klandrar inte tjejer som väljer bort mig pga längd. Hon måste ju kunna attraheras av mig.
Sant, den lite "mulliga" kroppen kan förändras ja. Men generellt sett så stannar dessa inte i den smala kroppen. Man går tillbaka oftast tillbaka till sin normala vikt.
Dom som alltid varit smala från sin uppväxt är mkt mer troligt att dom kommer hålla sig smala. Vissa har helt enkelt enklare att hålla vikten.
Ineffektivt kanske. Men jag vet vad jag attraheras av, det har inte förändrats sen jag kom i puberteten.
Om man vill ha ett långvarigt förhållande så tror jag den där starka attraktionen måste finnas.
Som jag sagt tidigare. Så är det inte träning som håller dig smal. Det är mer kost och arv.
Man kan vara mullig men vältränad. Träning är bra för hälsan dock , och jag tycker det är attraktivt om man vill hålla sig hälsosam. Dessutom kan vi kanske träna lite tillsammas. Vilket är ett plus.
Egentligen inte. Finns jättemånga tjejer som faller inom den kategorin jag söker.
Problemet är ju att dom har ett hav av andra killar att välja mellan. Så jag faller liksom oftast bort där.
För många kanske attraktionen kan växa. Tycks vara vanligt hos kvinnor. För mig fungerar det inte riktigt. Den kan inte växa om den inte finns från start.
Jag vet flera (kvinnor och män) som gått från att vara "mulliga" till att hålla en smalare vältränad kropp under många år. Det beror säkerligen både på vad de äter och hur de rör sig. Livsstilen helt enkelt, något man i ett förhållande bygger gemensamt. Vissa av oss har generna emot sig men det gör det ju sällan omöjligt utan bara lite mer utmanande.
Om du blir tillsammans med en tjej vars kropp uppfyller dina ideal och sen lägger hon på sig 10 kg på ett år, dumpar du henne då? Att gå i upp i vikt i samband med att förhållande/samboskap är nog väldigt vanligt, kallas "sambofet".
Alla dessa svar du ger visar bara på en person som är extremt besatt av att det är ytan som är avgörande i hur lyckat ett förhållande blir. Hur stor erfarenhet har du egentligen av längre förhållanden (mer än ca 5 år)?
Jag har hittills aldrig hört någon som haft ett längre förhållande (mer än 20 år) säga att "attraktionen" varit det viktigaste i deras förhållande utan det har varit helt andra saker de sagt när jag frågat. Jag känner väl igen mig i deras svar även om mitt förhållande inte har passerat 10 år än. Gemensam värdegrund, var man vill i livet, respekt och omtanke är så oerhört viktigt.
Ett förhållande är så oerhört mycket mer än attraktion och sex. Rent krasst är det en väldigt väldigt liten del av ett förhållande i längden för de absolut flesta.
Jag hoppas och tror att de flesta tjejer väljer killar som uppskattar dem mest för vem de är och inte för hur de ser ut. De flesta killar verkar ju också gör det så då har de ju många att välja på