Stora Herotråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte alla kvinnor som, tålmodigt, försökt förklara för Hero varför 9 av 10 dissar honom på tinder, bli medlem av tinder och dissa honom där så kanske han förstår bättre varför kvinnor dissar honom på tinder?
Om det inte är så att jag dissar dessa först då ;)

Men det är ju inte bara jag som upplever det så ?
På tinder tex, så kan man ha långa konversationer. Så helt plötsligt slutar hon bara att svara...
Det känns verkligen som att råkar man säga ett ord/mening fel så kan hennes intresse hoppa från intresserad till inte alls intresserad längre. Känslorna är verkligen upp och ner...
Det känns inte för mig alls rationellt.

Jag skrev med en kille, vi klickade direkt, samtalet flöt på och det va inte alls den där krystade känslan man kan få i början, båda sa det, att det kändes så himla lätt att snacka med varandra, det va alltså inte ensidigt alls, på kvällen så skulle han sova men han avslutade med något i stil med "jag tycker jättemycket om att skriva med dig och hoppas vi kan prata imorgon?" jag skrev absolut och gick och la mig. Nästa morgon hade han raderat hela sitt konto

Jag skrev med en kille, vi klickade direkt, samtalet flöt på och det va inte alls den där krystade känslan man kan få i början, båda sa det, att det kändes så himla lätt att snacka med varandra, det va alltså inte ensidigt alls, på kvällen så skulle han sova men han avslutade med något i stil med "jag tycker jättemycket om att skriva med dig och hoppas vi kan prata imorgon?" jag skrev absolut och gick och la mig. Nästa morgon hade han raderat hela sitt konto

En kille ? Kom tillbaka när du passerat 100...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 499
Senast: Ava22
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 379
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 476
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka