Stora hängiga juver

movi

Trådstartare
Finns det någon form av träning att få bort lite av hängjuver (dom bakre)? Nästan så juvren hänger längre ner än bröstkorgen. Hon har aldrig fått valpar, och är heller inte skendräktig (blir ännu hängigare vid skendräktighet). Första intrycket när man ser henne är att hon ser tjock ut, då det inte finns nån buklinje. Går mycket i skog och gärna offroad. Vad kan jag mer göra? Kanske inte går att få bort allt, alla är ju olika skapta, så går det inte, så är det inget jag gråter över.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 852
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 670
Senast: giovanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Utreda för allergi eller inte