Stofamilj 17

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 751

Cyllene

Trådstartare
Info?

Casanova (e Cortez) och godkände Asterix har jag hittat. Era erfarenheter av den stofamiljen?

/C - ni vet inte så insatt i svensk avel...

Sv: Stofamilj 17

17 är inte en av de största familjerna. Förutom Asterix har familjen även lämnat Karlsdal e Brabant - Jarramas, inte tävlad så vitt jag vet, och Felix e Hertigen - Bordeaus, placerad i svår hoppning innan export.

Pondus född 1966 e Pompe - Novarro gick svår hoppning, har för mig att det var med Hasse Lundbäck.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
  • Låst
Hundavel & Ras Danmark har ställt sig upp för att föda upp Schäfrar som kommer hålla genom lågkonjukturen! Avel över rasgränser för att en Schäfer som... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 688
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 562
Senast: Migo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka