Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har letat som en galning efter en grej man sätter mellan vanliga hörlurar och key boarden jag har när hörlursuttaget är för litet för uttaget i key boarden. Ska sälja den och behöver den där lilla grejen. Såg den för inte så länge sedan och vet nu inte var den är :(

BLIR TOKIG!!!
 
Mitt körkort går ut om 1 månad och idag visade det sig att mottagningen jag gjorde läkarundersökningen på i april, inte skickat in intyget till Transportstyrelsen. Läkaren som skulle skickat in är på semester till 1/8. Utöver det får intyget inte vara äldre än 2 månader. Så måste få ny tid och de måste skicka in samt att Transportstyrelsen ska godkänna ansökan på drygt 3 v. Aningen stressande!
Och detta är då en mottagning som jobbar just med högre körkortsbehörigheter och sen många år haft avtal med bussarbetsgivare.
Får väl ta lite semester annars...
 
Senast ändrad:
I dag stör jag mig på nära på allt :o Eller, kanske inte allt, direkt. Men jag stör mig på min axel som gör ont, på otrevliga människor, på våld i samhället, på utsatthet, på vägarbete utanför även om jag självklart vet att det behövs, på räkningar, på vädret som aldrig kan bestämma sig, och i synnerhet på mig själv och att min hjärna inte fungerar lika bra som den en gång i tiden gjort, och antagligen aldrig kommer att fungera på samma sätt som innan jag dundrade in i väggen med buller och brak.
 
Nu har jag pratat med grannen. Hon har fått tips om att lägga ut något ätbart på balkongen så tar ekorrarna det och springer iväg.
Hon berättade också att ekorrarna springer i väggarna i huset 😖

Jo, men, då behöver de ju inte komma in för att hitta något ätbart... Väl? 😅
 
Vem i allsin dar har gett henne det tipset O_o
Jag har nått som springer i mina väggar jag är ganska övertygad om att det är möss dock
Vet inte, men jag tror på att det är ekorrar i väggarna. Det låter som ekorrar, inte som råttor vilket jag haft som husdjur. Hade stora problem med ekorrar i min förra lägenhet och har därför tvingats få bra koll på hur de låter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 414
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
33 34 35
Svar
696
· Visningar
34 654
Senast: Bufera
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 834
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 408
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp