Jag fattade vad det syftade på fast inte omedelbartAlltså menar ni att det inte var SOLKLART vad som åsyftades med ”mås röda helvetet”?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattade vad det syftade på fast inte omedelbartAlltså menar ni att det inte var SOLKLART vad som åsyftades med ”mås röda helvetet”?
Det är så roligt så jag håller på att skratta rakt ut i fikarummet. Svårt att förklara varförAlltså menar ni att det inte var SOLKLART vad som åsyftades med ”mås röda helvetet”?
Beroende på hur gamla de är kanske det går att reklamera?Några av mina frottéhanddukar (Hemtex) har fått långa trådar, dåligt vävda. Ser fult ut så ska väl klippa bort men det repas säkert upp mer sen.
Nu har jag pratat med grannen. Hon har fått tips om att lägga ut något ätbart på balkongen så tar ekorrarna det och springer iväg.Inser att grannen med balkongen bredvid mig matar ekorrarna ska prata med henne om det vid tillfälle.
Nu har jag pratat med grannen. Hon har fått tips om att lägga ut något ätbart på balkongen så tar ekorrarna det och springer iväg.
Hon berättade också att ekorrarna springer i väggarna i huset
Vem i allsin dar har gett henne det tipsetNu har jag pratat med grannen. Hon har fått tips om att lägga ut något ätbart på balkongen så tar ekorrarna det och springer iväg.
Nu har jag pratat med grannen. Hon har fått tips om att lägga ut något ätbart på balkongen så tar ekorrarna det och springer iväg.
Har finska någon gång varit annat än långa utdragna ord med dubbelvokaler och en rad extra ändelser?Att finska låter så himla gnälligt nu mera. Varför
Liksom utdragna ord och gnälligt. Speciellt bland ungdomarna
Vet inte, men jag tror på att det är ekorrar i väggarna. Det låter som ekorrar, inte som råttor vilket jag haft som husdjur. Hade stora problem med ekorrar i min förra lägenhet och har därför tvingats få bra koll på hur de låter.Vem i allsin dar har gett henne det tipset
Jag har nått som springer i mina väggar jag är ganska övertygad om att det är möss dock
Ja det kan säkert stämmaVet inte, men jag tror på att det är ekorrar i väggarna. Det låter som ekorrar, inte som råttor vilket jag haft som husdjur. Hade stora problem med ekorrar i min förra lägenhet och har därför tvingats få bra koll på hur de låter.
De är för gamla.Beroende på hur gamla de är kanske det går att reklamera?
Vilket har du o vad kostar det? Jag har 21 kanaler tror jag plus internet, kostar 709kr/mån. Tror det är ett paket.Tele2. Orimligt dyrt tv abonnemanget har blivit. Bara så där? Måste kolla upp andra alternativ men åhhhh vad segt