Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
IKEA har inte kvar dem. längre- enl hemsidan.

Får nog ta en länge trip och besöka större städer för att kolla runt.

(just nu är det kulturresor som tar upp merparten av energin för resor)
Jo, IKEA har visst latexbäddmadrasser. Hornnes, Tustna och Tistedal, heter de enligt hemsidan. Hornnes och Tustna ska utgå inom kort, står det, men Tistedal är det till och med kampanjpris på just nu... :)
 
Jo, IKEA har visst latexbäddmadrasser. Hornnes, Tustna och Tistedal, heter de enligt hemsidan. Hornnes och Tustna ska utgå inom kort, står det, men Tistedal är det till och med kampanjpris på just nu... :)
Ska Tustna utgå? :( Det är den bästa bäddmadrass jag haft! Hoppas det finns nån liknande men tjockare nästa gång jag behöver ny.
 
Sen postkontoret flyttade har rutterna ändrats. Jag får inte längre post på förmiddagen, utan den kommer närmare lunch.

Spelar absolut ingen roll men det är en orimlig störning som passar bra för tråden.
Jag kan ju inte längre ta in posten på min morgonpromenad!
Här är det framåt 15-snåret, varannan dag och dessutom är promenaden 2 kilometer enkel väg och varje år försvinner några brev innan de når lådan. Men det kommer inte så mycket post nu för tiden.
 
Här är det framåt 15-snåret, varannan dag och dessutom är promenaden 2 kilometer enkel väg och varje år försvinner några brev innan de når lådan. Men det kommer inte så mycket post nu för tiden.
Ja jag har ju bara cirka fem meter från tomtgräns till postlåda, så det är ingen lång sträcka att gå. Men ändå!
Varannandagsutdelning är också störigt. Jag brukar gå in på postens hemsida och kolla, bara för att veta vilken dag jag kan förvänta mig post.
 
På SVT Nyheter: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/harris-kanga-ar-van-med-typer-som-donald-trump

"– Åklagaren Kamala Harris mot boven i hennes perspektiv, Donald Trump. Det kommer hon tjata om mer än en gång, säger Youcefi."

Frågan är om han hade valt ordet tjata om Harris hade varit en man? Jag tvivlar starkt på det! Fan vad jag stör mig!

Jag har nu skrivit till SVT om det här. Dessutom är Trump dömd i amerikanskt rättsväsende och därmed är det fel att skriva att han är bov i Harris perspektiv. Han är faktiskt bov på pappret också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
93 94 95
Svar
1 884
· Visningar
92 787
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 786
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 383
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 528
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp