Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Stör mej på att mitt täcke som jag har tumlat 2gånger fortfarande är lika blött. Har gjort rent filtret nu och hoppas att det var det som var problemet. 3 gången gillt.
Och så stör jag mej på att jag har så svårt att få något gjort. Orkar verkligen inte även om jag vill och borde
 
Men seriöst! 😤😤😤
Nöten svarade inte på om de var på väg, skrev igen att de skulle höra av sig när de närmade sig, sedan ytterligare en gång för att säga att jag behövde åka och frågade om de var framme. DÅ svarar han att de inte ens ska ha stolen utan köper en på bilfirman. 😤😤😤😤 Alltså satt jag som ett jäkla spån i 3 timmar och väntade helt i onödan. Och slösade soppa i bilen helt i onödan.
 
Men seriöst! 😤😤😤
Nöten svarade inte på om de var på väg, skrev igen att de skulle höra av sig när de närmade sig, sedan ytterligare en gång för att säga att jag behövde åka och frågade om de var framme. DÅ svarar han att de inte ens ska ha stolen utan köper en på bilfirman. 😤😤😤😤 Alltså satt jag som ett jäkla spån i 3 timmar och väntade helt i onödan. Och slösade soppa i bilen helt i onödan.
Men vilket jäkla stolpskott!! 😡
 
När jag var på toa för en liten stund sen så var det en stooor spindel som sprang därinne. Så jag kollade på den för att jag ville veta var den sprang. Sen var jag tvungen att kolla bort i typ en halv sekund och själv klart så försvann den då 😩 Så nu har jag ingen aning var den är. Jag är inte precis rädd för spindlar men den var STOR och jag vill kanske inte att den kommer och springer i sängen och springer i ansiktet när jag ska sova eller nåt 🙃
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 819
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 547
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 414
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 731
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp