Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Klassisk gammal barnbok. Stör mig på detta "rim" varje gång jag läser den för dottern, vilket just nu är några gånger varje dag 🤪
20240917_110926.jpg
 
Ena D-ringen på min handväska gick sönder. Hittade nya spännen någon annorlunda modell som man kunde skruva istället för att försöka bända isär å få ihop igen. Tyvärr är det slut på lagret å förväntas komma in igen den 25 september :(

Hade varit trevligt å ha handväskan till minisemestern, har jag tur hinner dom komma jag var inte villig att betala dom hutlösa summan dom ville ha för express frakt. Speciellt inte då det fortfarande inte ger några garantier för att jag hinner få D-ringen tills dess då det datumet bara är preliminärt än så länge.
 
Ska sälja en bilstol och åkte in till stan för att lämna den, väl där så skickar jag ett mess till köparen och meddelar att jag är på plats, då först talar hen om att hen är försenad med tåget (hen ska åka hit för att köpa bil). Det hade ju varit bra att få veta tidigare, så hade jag sluppit åka in helt i onödan så tidigt. Nu vet jag ju inte när människan kommer hit och jag kan inte sitta här hela dagen. Inte får jag något svar heller när hen beräknas vara framme
 
Ska sälja en bilstol och åkte in till stan för att lämna den, väl där så skickar jag ett mess till köparen och meddelar att jag är på plats, då först talar hen om att hen är försenad med tåget (hen ska åka hit för att köpa bil). Det hade ju varit bra att få veta tidigare, så hade jag sluppit åka in helt i onödan så tidigt. Nu vet jag ju inte när människan kommer hit och jag kan inte sitta här hela dagen. Inte får jag något svar heller när hen beräknas vara framme
Hen kunde ju åtminstone svara om de är på väg öhvt :cautious: Människan har ju läst vad jag skrivit men svarar inte.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 786
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 528
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 379
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 697
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp