Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Ja, jag hade verkligen välkomnat ett sånt initiativ och har tänkt tanken att föreslå det till hyresvärden. Tyvärr har vi inget tomt hörn för en bokhylla, ibland ställs någon liten kartong under batteriåtervinningen men hade gärna sett att folk även skriver en lapp så man vet att det inte är någon som rotat upp ur sopkärlen. Ibland har det även varit större kartonger men då blir dom ett hinder in så ej optimalt. Tog en sprillans ny prinsessklänning med lappar från en sån och gav till en annan granne :p
Här har vi inte ens ett soprum. Våra vanliga kompost och brännbara står ute helt öppet.

Såg dock att en granne ställt ut en madrass vid en lampstolpe brevid tunnorna häromdagen med en lapp om att man fick ta den om man hade behov. Så kanske inte vore så dumt.
Får se om vi får något sophus/rum eller så framöver här med. :D
 
Dagens störning är rätt mild ändå.

Folk som annonserar på nätet om det ena eller det andra (säljer/köper nåt, söker jobb, erbjuder tjänster etc) men underlåter att skriva stad/område. Nästan uteslutande är de från Stockholm. :grin:
Tycker samma fenomen finns hos folk som söker medryttare, där behöver en ju veta ännu mer exakt för att veta om intresse finns! Jag bor på ena sidan av en stad, jag skulle inte vara intresserad av en medryttarhäst på andra sidan.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 786
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 528
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 383
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 699
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp