Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast herr brukar ofta vara ... ja, mindre hygieniska.... Herrarna siktar ofta fel av nån anledning. Och torkar inte upp missödet. Då är dam i allmänhet renare.....

I övrigt kvittar det ju, så länge det inte är specifika "lokaler" med enbart dam resp enbart herr.
Alltså jag jobbar på en industri och har gort i 24 år. Nu är vi iofs bara 10 st varav 3 st kärringar men har varit fler manliga. Jag tror jag överlever lite manliga baciller.
 
Stör mig på människor som under samtal bara pratar om sitt och när de är klara med det så avslutar de antingen samtalet eller blir sjukt disträ och typ scrollar mobil/tv och lyssnar inte alls på vad man själv har att säga. Tydligt ointresserade helt enkelt.

Stör mig också på att jag tar det personligt och tolkar det som att jag är ointressant och obetydlig. 😔
 
Stör mig på människor som under samtal bara pratar om sitt och när de är klara med det så avslutar de antingen samtalet eller blir sjukt disträ och typ scrollar mobil/tv och lyssnar inte alls på vad man själv har att säga. Tydligt ointresserade helt enkelt.

Stör mig också på att jag tar det personligt och tolkar det som att jag är ointressant och obetydlig. 😔
Finns tyvärr många sådana människor.
Ta det inte personligt är mitt råd.
 
Jag stör mig på min mage. Från ingenstans fick jag plötsligt jätteont i magen, utan någon som helst anledning. Jag är van, jag har en bråkig mage, jag och min syster pratar och jämför våra magar och skrattar åt oss för vi är så lika. Vi har båda två haft de här problemen hela våra liv, och ibland kan man inte göra annat än att skratta åt skiten. Men det är också störigt, bara så där plötslig ONT. Tog Papaverin och Alvedon och det lugnade sig lite, men jag antar att den är arg över något igen, som jag själv inte har koll på just nu för den följer inte sina egna regler ens. IBS-mage är inte så kul alltid, men skönt att jag inte är ensam utan när jag pratar med min syster om det vet hon EXAKT hur det är, och förstås tvärtom. Skillnaden är att jag får utskrivet Papaverin och min syster inte eftersom hennes läkare säger "det finns inte att skriva ut längre" :banghead: Nähä, hur har jag fått dem då, gjort inbrott i ett lab och satt ihop något skumt i tablettform själv eller?! :banghead::banghead: Han skrev ut Citodon åt henne istället. :banghead:😭:eek::meh::down:O_o:crazy::rage::nailbiting::arghh::mad::banghead:
 
Alltså jag jobbar på en industri och har gort i 24 år. Nu är vi iofs bara 10 st varav 3 st kärringar men har varit fler manliga. Jag tror jag överlever lite manliga baciller.
Jag med! :D Tänker mest på gulkladdiga toastolar som man inte vill sätta sig på, och gulkladdigt golv runtom. Lite som flygplanstoaletter - men där vet man ju inte vem som sunkat ner......
 
Det finns inte reservdel att få tag på och helt enkelt byta ut den trasiga delen? :)
Smart!
Jag har e-postat frågan till deras reservdels-avdelning nu.

Det ser ut som att man måste skruva isär halva maskinen för att byta ut men det kan det ju vara värt om det fungerar!

Eventuellt att en tekniker behöver göra det, så får se vad det skulle kosta. Har ingen garanti kvar men eftersom det verkar vara ett vanligt fel som dom måste veta om så kanske dom gör det gratis?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
93 94 95
Svar
1 884
· Visningar
92 787
Senast: Rosett
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 786
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 383
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 528
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp